Inte bara nätdejting

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min bror åkte på en sån dejt. Tjejen var inte lik den på bilden öht. Fel ansiktsdrag, fel "färger" på ögonbryn, hår, hy osv. Vägde ca 40 kg mer och var minst 1 dm kortare än hon uppgett i pestentationen. Dessutom hade hon undanhållit att hon hade 4 katter fast brorsan sagt att han var pälsdjursallergiker.....

Något man inte behöver oroa sig för om man stalkar personen :D
 
Min bror åkte på en sån dejt. Tjejen var inte lik den på bilden öht. Fel ansiktsdrag, fel "färger" på ögonbryn, hår, hy osv. Vägde ca 40 kg mer och var minst 1 dm kortare än hon uppgett i pestentationen. Dessutom hade hon undanhållit att hon hade 4 katter fast brorsan sagt att han var pälsdjursallergiker.....
Näe...man tror ju knappt det är sant. Hur klarar folk att ljuga och sen dessutom träffas :banghead:

Vad gjorde han?
 
Haha!

Jag är ond och blockerar folk hej vilt, för kort, dålig stavning, skriver kram, sexistisk, ful, bor för långt bort, har barn, vill ha barn, för gammal, för ung, block, block, block :D
När någon lyckats passera ditt nålsöga och du slår till så får du fanimej ordna buketräff kring honom. Han lär vara värd en vernissage! ;)
 
Fast jag brukar stalka (men bara lite), men alla är inte stalkningsbara. Träffade ju en karl förra helgen, som uppenbart hade lite gamla bilder. Han fanns inte nånstans på nätet att hitta.

Jag låter min kompis sköta det där. Han hittar allt, från mobilabonnemang till betyg :p
Jag vill inte ens veta hur han gör.
 
Hårinpackning gjord och fin vardagsmake lagd.
Nu ska jag bara välja lite lagom lantligt snygga och tatueringssäkra kläder :D

Blärk vad nervös jag är!

Jag som har så lätt att charma och flirta med män, nu känns det som jag inte ens kommer komma ihåg mitt namn :nailbiting::arghh::arghh::turd:
 
Hårinpackning gjord och fin vardagsmake lagd.
Nu ska jag bara välja lite lagom lantligt snygga och tatueringssäkra kläder :D

Blärk vad nervös jag är!

Jag som har så lätt att charma och flirta med män, nu känns det som jag inte ens kommer komma ihåg mitt namn :nailbiting::arghh::arghh::turd:
"Hej det är jag som är Bison". Inte svårt :)
 
Men jag vill ju inte ha nån ny. :(:rage:

:p

Förstår verkligen din känsla, men vill han inte ha dig så är det lika bra att du går vidare. OM det nu är det han kommer att säga, du vet ju faktiskt inte än.
När jag träffade den jag saknar nu så hade jag hade jag faktiskt en annan i mitt huvud... Men det gick ju över rätt fort vill jag minnas, för den nya var så trevlig. (Skriver lika mycket till min egen hjärna som till dig... ;))
 
Jag tycker att den (svenska) dialekt jag växte upp med är en av språkets fulaste. (Jag tränade bort den i sena tonåren.)

Jag har tvärtom förstärkt min dialekt lite senaste åren.
Mina föräldrar pratade ingen östgötska alls och varken jag eller mina bröder har någon utpräglad dialekt.
Men jag tycker det är kul att få lite mer dialekt, känns som att det förstärker min personlighet :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
2 3 4
Svar
71
· Visningar
8 840
IT & mobiler Jag har äntligen fått en ny telefon och har gjort överföringen mellan nya och gamla. Jag har inte satt i nya SIM kortet eller...
Svar
11
· Visningar
393
Senast: sweep
·
IT & mobiler Jag har köpt ny mobil och har gjort en överföring/kopiering från den gamla till den nya mobilen. Nu till den superkorkade frågan...
Svar
7
· Visningar
314
Senast: Sharpless
·
IT & mobiler Microsoft Edge. Samsung A51. Varje gång som jag vill flytta foton från telefonen till datorn så scannar datorn in alla bilder som finns...
Svar
2
· Visningar
155
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp