Inte bara nätdejting

Status
Stängd för vidare inlägg.
Folk är dumma i huvudet.
Tror dom allvarligt att en blir smickrad när de skriver N-ordet? "sweetest albino ***** evva"
Rasistjävel, är det ett bra svar?
 
Hur klarar man av Happy pancake? Fick 60 mail på 2 dagar. Många långt utanför det åldersspann jag söker. Och resten var inget att hänga i granen heller.. Och alla dessa gilla-funktioner. Överväldigande!
Tacka vet jag tinder..
 
Eller hur :D Befann mig i Vallentuna och frågad vilken perrong tåget till Stockholm gick från :o Tjejen tittade konstigt på mig och frågade om jag menade "in till stan" :o

Jag är uppvuxen med att stan = Stockholm (kommer från Åkersberga). Efter att jag flyttade har jag fått försöka lära om :p
 
Alltså, jag bodde då i Vasastan, Hötorget, och tyckte jag var lång ute på landet :cool:

Haha! :D Det påminner mig om en kvinna som stod vid samma busshållplats som jag en gång för X antal år sen, hon pratade i telefon och sa att hon var i Åkersberga. "Ja alltså LÅNGT ute på landet!" :rofl:

(ursäkta tråden för OT!)
 
Hur klarar man av Happy pancake? Fick 60 mail på 2 dagar. Många långt utanför det åldersspann jag söker. Och resten var inget att hänga i granen heller.. Och alla dessa gilla-funktioner. Överväldigande!
Tacka vet jag tinder..

Jag har en barsk press och en fulbild i pressen.
Får en hel del mail men med snyggbild var det katastrof
 
Avdelningen lustiga mass(?)mail:
"what are you doing ….beautiful northern starlight … in which parallel universe are you burning your light …and your twinkling soul … dressed of dream..shining so bright…. in the moonlight ….through the darkness ..between water and sand ...with a starshaped heartkey in your hand...opening that door...world's soul ...would be stolen ...by your heartbeat sweetness .3 3 3... ..
kisses from italy
Francesco :)
Ligabue - "Piccola stella senza cielo" (Arena di Verona)
"

:banghead:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
2 3 4
Svar
71
· Visningar
8 430
IT & mobiler Jag har äntligen fått en ny telefon och har gjort överföringen mellan nya och gamla. Jag har inte satt i nya SIM kortet eller...
Svar
11
· Visningar
345
Senast: sweep
·
IT & mobiler Jag har köpt ny mobil och har gjort en överföring/kopiering från den gamla till den nya mobilen. Nu till den superkorkade frågan...
Svar
7
· Visningar
290
Senast: Sharpless
·
Relationer Istället för att ta över för mycket av dejtingtråden. Hur ser ni på det här med dejting och förhållanden och reigion. Är du religiös...
13 14 15
Svar
284
· Visningar
11 425
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp