Bukefalos 28 år!

Ivanhoe (ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så... Vilka har jag inte spelat med förut? Klara? Lilltess...? Koppen? Snurrfian? Lobelia? LenaH? Idahoe?

Jösses, även om jag spelat med hälften av er förut, var i 17 kom alla ni ifrån?! :eek:

Nån som vill skvallra om hur de spelar? :sneaky:

Väldigt bra! Mer säger jag inte förrän jag vet vilka som är mina vänner. ;)
 
Sheriffen av Nottingham, Prins John,, Ivanhoe, Rebecka, Rowena, Bois-de gilbert, Gurth, Front De Beuf, Wamba, Lille John, Kung rickard, Isak av York, Robert av Locksle, cedrik Saxare.

Förutom nände Athlestane. Många potntiella roller...
 
Men god morgon. Trevligt tema. Ivanhoe är en av dom filmer som brukar gå ett varv när jag är sjuk. :angel:
 
Sheriffen av Nottingham, Prins John,, Ivanhoe, Rebecka, Rowena, Bois-de gilbert, Gurth, Front De Beuf, Wamba, Lille John, Kung rickard, Isak av York, Robert av Locksle, cedrik Saxare.

Förutom nände Athlestane. Många potntiella roller...
Är det du som skrivit rollistan, tror du prickat nästan allihopa ;):)
 
:eek: Har du aldrig sett Ivanhoe? Var är du uppväxt? Under en sten? Den går ju alltid på nyårsdagen... Ut på nätet och leta så du får se detta fantastiska mästerverk!

Jag är nog för ung för att uppskatta den ;) såg lite grann nu i torsdags men fastnade inte riktigt och sket i det istället ;)
 
Jag är nog för ung för att uppskatta den ;) såg lite grann nu i torsdags men fastnade inte riktigt och sket i det istället ;)
Alltså vissa saker måste man ha sett, Ivanhoe och Sound of music (Hm sound of music tema någon? :angel:) som passande nog gick samma dag hör dit! Jag tvingade mina stackars barn att se den trots att de försökte fly fältet och hade massor av invändningar mot filmteknik och annat...
 
Alltså vissa saker måste man ha sett, Ivanhoe och Sound of music (Hm sound of music tema någon? :angel:) som passande nog gick samma dag hör dit! Jag tvingade mina stackars barn att se den trots att de försökte fly fältet och hade massor av invändningar mot filmteknik och annat...

Sound of music har jag nog inte heller sett, men skulle kunna tänka mig att se den :)
 
Jag märker att @Monstermom kommer att göra sitt bästa att slå mig och @LenaH på ot inlägg... :cautious::D Lycka till! :angel:

Jasså... Så ni spelar som ett team ni? Noterat... :cautious:

:eek: Har du aldrig sett Ivanhoe? Var är du uppväxt? Under en sten? Den går ju alltid på nyårsdagen... Ut på nätet och leta så du får se detta fantastiska mästerverk!

Håller med! Det kan ju bara inte vara sant, alltså ljuger hon - ULV!!!

Jag är nog för ung för att uppskatta den ;) såg lite grann nu i torsdags men fastnade inte riktigt och sket i det istället ;)

Du ska inte uppskatta den (den suger), du ska se den! :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Det är 1190-tal och England är i en enda röra. Det har gått 150 år sedan normanderna invaderade England och sedan dess har de varit...
106 107 108
Svar
2 148
· Visningar
69 089
Senast: Idahoe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp