Ivanhoe II (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag trodde det var helt kört när vi miste ängeln första dagen.

Och förlåt @Snurrfian för att jag fick dig käkad. Hjälpte ju inte mycket att jag räddade dig från lynch :banghead: @cirkus @Hedinn @Klara hade ni fattat att hon var siaren innan mitt inlägg där jag skrev ut det?
 
Jag är nog ensam om att tycka leken var skittrist igår. Jag hade blivit lika sur om jag varit god. Men när man inte kan öppna munnen utan att nån bara avfärdar en så är det tråkigt på riktigt.
Sorry.

Jag ska sitta och sura bittert till tiders evighet nu.

Fast vadå, det beror ju på vad man skriver? Din teori gick ju inte ihop alls, och jag bemötte den, du backade och ville att vi skulle stryka den?
 
Jag trodde du var god. Efter att du rotat om TLV. Tyckte det var mycket bra, för då kunde jag vid behov rösta där igen för hon var ju mysko!

Märkte det, tack! :D
Jag misstänkte att TLV var ond men hade i det skedet ingen annan jag höll speciellt misstänkt och eftersom jag skulle iväg röstade jag på henne, trodde inte hon skulle lynchas oavsett och gjorde hon det så ja - då skulle det kanske bli till min fördel. :p
 
Tror du på allvar att jag hade fattat NÅT utan att få det i klartext?! O_o

Haha, men ni trodde att jag hade rätt?

Fortsättningsvis ska jag inte svara när den där jäkla @Myrten pressar mig :meh: Men när jag svarade henne så tänkte jag att ulvarna måste ha fattat när jag godförklarade Snurris och dessutom pekade på teorin där hon godförklarade EN enda spelare på väldigt vaga grunder. Men det var ju fint att jag kunde bidra till både onda och goda sidan: jag serverade siare till er onda och ulvarna till goda :D
 
Annars hade jag jagat Niyama tills en av oss var död i alla fall. :o :laugh:

Det var ju en jäkla tur att du var tvilling med Myrten. Men jag var rädd att jag skulle få henne efter mig när jag glömde att spionen vet tjuvens val, för jag tänkte att då får jag säkert dig efter mig också och jag ORKAR INTE :p

Men fattade du inte med mitt övertydliga inlägg när jag svarade Myrten?
 
Det var ju en jäkla tur att du var tvilling med Myrten. Men jag var rädd att jag skulle få henne efter mig när jag glömde att spionen vet tjuvens val, för jag tänkte att då får jag säkert dig efter mig också och jag ORKAR INTE :p

Men fattade du inte med mitt övertydliga inlägg när jag svarade Myrten?

Du, jag försökte faktiskt prata ner Myrten den gången! Inte helt säker på att hon lyssnade så väl, men jag var övertygad om att du bara var så jäkla fast i övertygelsen att Cirkus var ond att du överhuvud taget inte tänkt efter. Så nä, du hade inte fått mig efter dig för det i alla fall. :D

Fattar inte vad du menar med ditt övertydliga inlägg till Myrten, dock?
 
Du, jag försökte faktiskt prata ner Myrten den gången! Inte helt säker på att hon lyssnade så väl, men jag var övertygad om att du bara var så jäkla fast i övertygelsen att Cirkus var ond att du överhuvud taget inte tänkt efter. Så nä, du hade inte fått mig efter dig för det i alla fall. :D

Fattar inte vad du menar med ditt övertydliga inlägg till Myrten, dock?

:D Det berodde nog inte på att jag var så fast i den övertygelsen, utan att jag glömde bort att jag är spionen :banghead: och faktiskt vet det där.

När Myrten pressade mig och Snurris och jag svarade och länkade massa inlägg, som i sin tur visade hur jag pressade Snurris lite om LenaH och hon fortsatte hålla henne som god utan nån vettig orsak.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Det är 1190-tal och England är i en enda röra. Det har gått 150 år sedan normanderna invaderade England och sedan dess har de varit...
8 9 10
Svar
182
· Visningar
8 124
Senast: LenaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp