Ivanhoe II (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ang. Caisa så var jag lite orolig för att ulvarna gjort en fuling och valt en av sina egna som demonval, för att lura mig :cautious: Jag tänkte att Myrten är ju inte med i lyan, så det borde inte vara så. Men jag nojade som fan över det.
 
Ang. Caisa så var jag lite orolig för att ulvarna gjort en fuling och valt en av sina egna som demonval, för att lura mig :cautious: Jag tänkte att Myrten är ju inte med i lyan, så det borde inte vara så. Men jag nojade som fan över det.

Värsta förtalkningskampanjen! Jag skulle väl aaaldrig göra så!:angel:
 
Att vi käkade Lilltess tror jag var för att vi hade någon vag tanke om att hon var tvilling. Har jag för mig.
 
Bravo! Och tack och lov! :p

Äntligen över... Och @Idahoe , jag hoppas att jag inte drev dig ur tråden med skrivandet, det var ju du som drog in mig i spelet dessutom? :(
(Men allvarligt, jag har kollat inläggen, jag hade typ 15-16% igår - såååå mycket skriver jag väl inte?! Jag vet att alla säger det, men...)
Haha jag tror inte du var ensam om att skriva fantastiskt mycket den här leken :p
Blev lite för mycket för mig att hinna med ihop med att ta hand om och rida ett antal pållar och försöka plugga lite också... :o

Men tack ändå @Paddington för en väldigt underhållande lek! :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Det är 1190-tal och England är i en enda röra. Det har gått 150 år sedan normanderna invaderade England och sedan dess har de varit...
8 9 10
Svar
182
· Visningar
8 123
Senast: LenaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp