Ivanhoe II (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haha, men ni trodde att jag hade rätt?

Fortsättningsvis ska jag inte svara när den där jäkla @Myrten pressar mig :meh: Men när jag svarade henne så tänkte jag att ulvarna måste ha fattat när jag godförklarade Snurris och dessutom pekade på teorin där hon godförklarade EN enda spelare på väldigt vaga grunder. Men det var ju fint att jag kunde bidra till både onda och goda sidan: jag serverade siare till er onda och ulvarna till goda :D
Ja, klart vi trodde du hade rätt, det var därför vi käkade Snurrfian! :D:angel:
 
Ja, klart vi trodde du hade rätt, det var därför vi käkade Snurrfian! :D:angel:

Jag brukar ju inte direkt ha rätt när jag är god, jag tänkte hela leken att jag måste ha fel om nån! Chocken när jag gick in idag och såg att jag hade haft rätt :eek: Har aldrig spelat så bra som god, och lär väl aldrig göra det igen heller.
 
:D Det berodde nog inte på att jag var så fast i den övertygelsen, utan att jag glömde bort att jag är spionen :banghead: och faktiskt vet det där.

När Myrten pressade mig och Snurris och jag svarade och länkade massa inlägg, som i sin tur visade hur jag pressade Snurris lite om LenaH och hon fortsatte hålla henne som god utan nån vettig orsak.

Fast det som var förvirrande med det där var ju att du länkade till Snurris teoriinlägg, som innehöll typ nada som godförklarade henne... Den där diskussionen med henne om Lena kom nog inte på tapeten förrän efter du redan outat henne, som jag minns?

Dessutom tror jag att jag redan gått och lagt mig när ni kom igång att diskutera (ja, det var Habina du länkade det där inte-alls-förklarande-inlägget till!), så när jag läste eran diskussion så var inte bara rollen text-outad utan hon var redan käkad!
 
Jag brukar ju inte direkt ha rätt när jag är god, jag tänkte hela leken att jag måste ha fel om nån! Chocken när jag gick in idag och såg att jag hade haft rätt :eek: Har aldrig spelat så bra som god, och lär väl aldrig göra det igen heller.
Ja, jag blev förvånad faktiskt, sjukt imponerande! :D

Själv tyckte jag att jag spelade precis som jag gör som god - träffade inte en enda jävla ulv! Som ulv brukar jag annars ha riktigt hög träffprocent, av nån anledning...
 
Fast det som var förvirrande med det där var ju att du länkade till Snurris teoriinlägg, som innehöll typ nada som godförklarade henne... Den där diskussionen med henne om Lena kom nog inte på tapeten förrän efter du redan outat henne, som jag minns?

Dessutom tror jag att jag redan gått och lagt mig när ni kom igång att diskutera (ja, det var Habina du länkade det där inte-alls-förklarande-inlägget till!), så när jag läste eran diskussion så var inte bara rollen text-outad utan hon var redan käkad!

Jag fattade däremot vad niyama var ute efter. Eftersom snurrfian endast hade Lena åt det godare hållet, så skulle Snurrfian kunnat ha siat henne. Däremot var jag inte säker på att niyama hade rätt. Förrän hon käkade. :(
 
Fast det som var förvirrande med det där var ju att du länkade till Snurris teoriinlägg, som innehöll typ nada som godförklarade henne... Den där diskussionen med henne om Lena kom nog inte på tapeten förrän efter du redan outat henne, som jag minns?

Dessutom tror jag att jag redan gått och lagt mig när ni kom igång att diskutera (ja, det var Habina du länkade det där inte-alls-förklarande-inlägget till!), så när jag läste eran diskussion så var inte bara rollen text-outad utan hon var redan käkad!

Aha, nej jag menade inlägget där jag länkade hela min och Snurris diskussion.

När jag länkade till teoriinlägg tänkte jag att ni skulle lägga märke till att EN person var godförklarad. Om en person verkar säker på en annans ondska/godhet dag 2 och den håller alla andra som osäkra så kan det ju bero på att den är siad :D
 
Neeej, jag vill veta! Var det det långa förklaringsinlägget?

Den finns där ja, men jag tänkte att du kanske hade försökt hinta till mig först när du bad mig förklara för dig först. Så det var mer ett konstaterande. Men jag inser nu att det bara var en tillfällighet... :cry:
 
Ja, jag blev förvånad faktiskt, sjukt imponerande! :D

Själv tyckte jag att jag spelade precis som jag gör som god - träffade inte en enda jävla ulv! Som ulv brukar jag annars ha riktigt hög träffprocent, av nån anledning...

Haha tack :D

Jag tyckte du spelade som vanligt, du gjorde ju inget jättemisstänkt. Men det gör du ju sällan som ond så det sa inte så mycket, det var bara det att alla andra verkade så mycket godare än dig så det fanns liksom ingen möjlighet att du skulle kunna vara god.
 
Hej hej. Äntligen har jag kommit hem från jobbet och hunnit scrolla igenom vad som hänt sedan jag röstade vid niotiden igår kväll. O_o

Jag hade listat ut att Habina var Ivanhoe. Det var därför jag gjorde vad jag kunde för att bli lynchad igår. Inte ens det kunde ni göra rätt. :cautious: Jag hade nog bara glömt att berätta om min plan för mina kompanjoner. :o

Kändes rätt gött att Monster höll mig som god så länge som hon gjorde. :love: Sorry att jag lurade dig. Men jag har lärt mig massor i det här spelet. :bow:

Igår slutade dock min hjärna att fungera. Leken blev för mycket, plus att jag började jobba idag, med nya arbetsuppgifter. Jag hade ju tänkt åka bra mycket tidigare....
 
Haha tack :D

Jag tyckte du spelade som vanligt, du gjorde ju inget jättemisstänkt. Men det gör du ju sällan som ond så det sa inte så mycket, det var bara det att alla andra verkade så mycket godare än dig så det fanns liksom ingen möjlighet att du skulle kunna vara god.
Jo, jag förstod det. Så jag insåg ju att det var kört efter avhoppen (speciellt efter Habina åkt) men jag hade sjukt roligt igår ändå :D
 
Jag hade listat ut att Habina var Ivanhoe. Det var därför jag gjorde vad jag kunde för att bli lynchad igår. Inte ens det kunde ni göra rätt. :cautious: Jag hade nog bara glömt att berätta om min plan för mina kompanjoner. :o
Hahahaha ja, jag tror bestämt att du hade glömt det, ja! :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Det är 1190-tal och England är i en enda röra. Det har gått 150 år sedan normanderna invaderade England och sedan dess har de varit...
8 9 10
Svar
182
· Visningar
8 125
Senast: LenaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp