J*VLA UNGAR **långt**

Sv: J*VLA UNGAR **långt**

Det där låter inte alls kul!! Stackars pållarna! :mad: Förstår att du blev arg!

Men det är sant det du skriver, att det inte är ungarnas fel! Bättre att förebygga och undervisa/berätta än att skälla i efterhand tycker jag. Bra ny regel!

Var det samma ungar som tog in din häst och borstade?? :eek:
 
Sv: J*VLA UNGAR **långt**

Jag håller med om att de faktiskt BORDE förstått bättre - men det är lätt att säga själv och i efterhand.

De behöver ju faktiskt inte ha någon som helst koll på hur saker och ting ska vara sorgligt nog, och då anser inte jag att det är tjejernas fel.

Men som sagt, att bara strunta i den bortsprungna hästen är minst sagt oansvarigt, även av en 12-åring.
 

Liknande trådar

Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
1 336
Senast: MiniLi
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 654
Senast: Lhas
·
Hästmänniskan Hej alla Bukefalos..are? Mitt namn är Brunte och jag är ny här. Det är såhär att jag är en tjej på 25+ år som har ridit till och från...
2
Svar
21
· Visningar
4 312
Hästmänniskan Skulle behöva skriva av mig lite. Tycker det är svårt att få råd och förståelse när jag pratar om detta med människor i min närhet, då...
2
Svar
23
· Visningar
5 370
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp