Jag är på gång!

Sv: Jag är på gång!

Tack! Tror det slutade på 25 stycken, ägarn tyckte jag kunde plockat bort fler, men jag ville ha två dagarna innan uppkörning.
 
Sv: Jag är på gång!

Tack! Ingen mer väntan och inte behöver jag gnälla att jag inte kommer någonstans heller.
 
Sv: Jag är på gång!

Tack! Ingen mer väntan och inte behöver jag gnälla att jag inte kommer någonstans heller.
Åhh fan va kul!!
Se nu till att få köra mycke. Om din sambo och du ska någonstans ska du köra. Lämna INTE över ratten, bara för det känns nervöst om Ni ska någonstans i ett område där du helt bortkommen. Det är då man "tränar" så att säga.
gulan
 
Sv: Jag är på gång!

*kl*

Åhh fan va kul!!
Se nu till att få köra mycke. Om din sambo och du ska någonstans ska du köra. Lämna INTE över ratten, bara för det känns nervöst om Ni ska någonstans i ett område där du helt bortkommen. Det är då man "tränar" så att säga.
gulan

Spinner vidare!

Först TS, Grattis!

Sedan det jag skulle spinna vidare på. Det är också en väldigt bra träning att köra olika bilar. Våga kör olika bilar, redan från början. Det ger dig en enorm säkerhet o kunskap i dig själv.
 
Sv: Jag är på gång!

Grattis Fraggel. Ta dig nu en roadtrip till närmsta dansbana till helgen.
 
Sv: Jag är på gång!

Åhh fan va kul!!
Se nu till att få köra mycke. Om din sambo och du ska någonstans ska du köra. Lämna INTE över ratten, bara för det känns nervöst om Ni ska någonstans i ett område där du helt bortkommen. Det är då man "tränar" så att säga.
gulan

Jag längtar faktiskt efter att köra bil, men ikväll är min bil utlånad men imorgonkväll återkommer den. Sen ska det köras!
 
Sv: Jag är på gång!

*kl*



Spinner vidare!

Först TS, Grattis!

Sedan det jag skulle spinna vidare på. Det är också en väldigt bra träning att köra olika bilar. Våga kör olika bilar, redan från början. Det ger dig en enorm säkerhet o kunskap i dig själv.

Jo men jag gillar att köra olika. Nu e dock min kära golf utlånad ikväll och Volvon (automaten) lockar dock inte så mycket än så jag klarar mig till imorgonkväll :)
 

Liknande trådar

Tjatter Ni är alla varmt välkomna till Bukes stora nyårsfest! Detta år är det en färgsprakande maskeradbal som anordnas av Idahoe och...
52 53 54
Svar
1 060
· Visningar
36 033
Senast: Hedinn
·
Tjatter Oro i Ugglebo Den lilla byn Ugglebo breder idylliskt ut sig i ängsmark med sina timrade småhus, hagar omgivna av gärdesgårdar hyser...
22 23 24
Svar
471
· Visningar
13 448
Senast: LenaH
·
Tjatter Efter att SVT hade den dåliga smaken (sic!) att lägga ner det bästa TV-programmet ever har ni tagit saken i egna händer. Ni är nu...
67 68 69
Svar
1 366
· Visningar
38 046
Senast: Artline
·
Tjatter Deltagarlista 1. Mistimed 2. Magnum 3. Artline 4. Mirtai 5. Hedinn 6. Aliisa 7. Lena 8. Fio 9. glömmerallt 10. flyingchange 11. Ileo 12...
27 28 29
Svar
570
· Visningar
19 260
Senast: Ferrari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp