Oro i Ugglebo (Ulvlek)

Vi skickade första
Jag fick raden strax efter sju någon gång ikväll, innan dess visste jag inget, och fattade inte riktigt vem annars goda lyan skulle ha skickat infon till... ( 🙈 )
Vi skickade till LL första gång 15:26, sedan med tagg till Idahoe 16:14

Tycker nog att LL bör hålla sig vid dator/telefon vid viktiga avgöranden istället för att ränna runt i stall bland hästar i kylan eller göra mat till familj eller åka på shopping runda o dyl :p
 
Hade det inte varit för den trollade rösten så hade jag hittat dig, i alla fall senast ikväll när jag insåg att ditt inlägg igår var "klassiskt siarinlägg" - det var bra spelat där :)
Skrev såhär till @Idahoe förut:
Men faaaan. Frustrerad...
Hade bästa teorin om Ceta som siare för att hon bara skrev ett OT inlägg och la rösten på LenaH igår.

MEN HON RÖSTADE PÅ MIG DL2 - och jag var ju siad då...
@Ceta
 
Ja, det är verkligen bra att komma ihåg! Måste bli bättre på att hitta saker att teoria om med :rofl:
Alltså, det är svårt vara siare. Man vill få ut sin sia till de goda, men undvika bli käk. Förhoppningsvis hittar ängeln siaren och skyddar den - samtidigt som ulvarna förhoppningsvis inte hittar ängeln.
 
Ja, alltså jag lyckades ändå diskutera lite extra efter att jag vanligtvis hade stängt ner ikväll, så det går framåt. :)
Sen är det sjukt svårt att veta var gränsen går för för tydliga hintar!
Det tycker jag med - speciellt när man är frustrerad för att andra inte ser det man ser, och förstår det man förstår.

"Men du kan inte vara ängel för du efterlyser info som goda lyan måste ha gett till ängeln" (fritt citerat, @cirkus)
Jag kan ju inte gärna säga - "men LL gav mig den infon efter 19 på kvällen" även om det var precis det jag ville göra, och då blev jag ju supermisstänksam mot cirkus där ett tag, tills jag funderade ett varv till. :)
 
Vi skickade första

Vi skickade till LL första gång 15:26, sedan med tagg till Idahoe 16:14

Tycker nog att LL bör hålla sig vid dator/telefon vid viktiga avgöranden istället för att ränna runt i stall bland hästar i kylan eller göra mat till familj eller åka på shopping runda o dyl :p
Hmmm. Tycker ni kunde gått upp vid 8 och sett till att bestämma er 8:01 så LL inte hunnit lämna Buke :p:p:p
 
Vi skickade första

Vi skickade till LL första gång 15:26, sedan med tagg till Idahoe 16:14

Tycker nog att LL bör hålla sig vid dator/telefon vid viktiga avgöranden istället för att ränna runt i stall bland hästar i kylan eller göra mat till familj eller åka på shopping runda o dyl :p
Jag kollade vid 1515, då var det ju ingen som skrivit nåt alls, och sen var jag i stallet till 18 och sen mata hundarna ju. Inte mitt fel att ni sov bort hela förmiddagen😂 :p
 
Haha, ja ... men det är ju en del av tjusningen som LL, att tvingas att sitta på fingrarna...

Typ min största uppgift de senaste dagarna, ni anar inte hur svårt det varit för mig att hålla fingrarna i styr och låta bli gilla eller kommentera något i tråden efter att jag käkades, men hoppas det blir lättare sitta och bara läsa med tiden.
 
För att jag hade ingen hållbar teori om dig, trodde att skulle jag ha någon chans så behövde det bli Lena :( men jag är uppenbarligen rätt kass på detta .
Tvärtom! Jag tyckte du gjorde det skitbra, jag tycker det är lite småtråkigt när det blir för mycket hintar och jättetydligt för alla vilken roll folk har - så jag tycker både du och BSF gjorde det riktigt snyggt. I normalfallet är det ju lyan som listar ut vem som är siaren typ direkt, nu var lyan clueless.

Så bra spelat, enligt mig! :)
 
Det tycker jag med - speciellt när man är frustrerad för att andra inte ser det man ser, och förstår det man förstår.

"Men du kan inte vara ängel för du efterlyser info som goda lyan måste ha gett till ängeln" (fritt citerat, @cirkus)
Jag kan ju inte gärna säga - "men LL gav mig den infon efter 19 på kvällen" även om det var precis det jag ville göra, och då blev jag ju supermisstänksam mot cirkus där ett tag, tills jag funderade ett varv till. :)
Jahaa! Jag fattade aldrig vad cirkus menade där med att du inte kunde vara ängeln, men då är jag med på det iaf :rofl:
Tvärtom! Jag tyckte du gjorde det skitbra, jag tycker det är lite småtråkigt när det blir för mycket hintar och jättetydligt för alla vilken roll folk har - så jag tycker både du och BSF gjorde det riktigt snyggt. I normalfallet är det ju lyan som listar ut vem som är siaren typ direkt, nu var lyan clueless.

Så bra spelat, enligt mig! :)
Tack :) Skönt att jag lyckades med att förvirra även lyan iaf :rofl:
 
Jahaa! Jag fattade aldrig vad cirkus menade där med att du inte kunde vara ängeln, men då är jag med på det iaf :rofl:

Tack :) Skönt att jag lyckades med att förvirra även lyan iaf :rofl:
Jag var så arg på mig själv efter käket av Lena!

hade en tanke att du var siare och så visste vi att BSF var siare. Hade en tanke att kolla vem BSF verkade följa men jag hann verkligen inte :banghead:
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 376
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 862
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 963
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 882
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp