Jag stör mig på... del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har du provat saltvattenspray? Jag använder Otri Care spray med aloe Vera. Det finns även mindre flaskor med saltvatten men de har sämre tryck. Otri Care brukar göra susen för mig om jag låter den verka i näsan en stund.
Jag stör mig när jag får råd om saltvattenspray eftersom jag aldrig tycker att det funkar :angel:
 
Jag stör mig på att det i varje inlägg som handlar om: "Hur löser jag det här?" i en grupp på facebook ska komma ett gäng amerikaner ( ALLTID amerikaner, förlåt men det är sant) som helt sonika skriver "Be the alpha" "Show who's boss."
Nu senast som enda svar i en tråd där en nybliven valpägare frågade om tips på hur man koppeltränar.
Jag menar - hur är det ens applicerbart på frågeställningen?!
 
Stör mig på att jag tittat på Loch Ness och trodde att det var sista avsnittet. Jag tycker den är otäck och jag scrollar förbi en del. Men vill veta hur det går.

Och så visar det sig att det är avsnitt kvar! Va fan. Nu måste jag ju titta igenom fler avsnitt för att få veta hur det går. :arghh:
 
Stör mig på att jag tittat på Loch Ness och trodde att det var sista avsnittet. Jag tycker den är otäck och jag scrollar förbi en del. Men vill veta hur det går.

Och så visar det sig att det är avsnitt kvar! Va fan. Nu måste jag ju titta igenom fler avsnitt för att få veta hur det går. :arghh:
Brukar alltid blunda när de visar den där gubben under vattnet, får för mig att han ska öppna ögonen varje gång :nailbiting:
 
Stör mig på att jag tittat på Loch Ness och trodde att det var sista avsnittet. Jag tycker den är otäck och jag scrollar förbi en del. Men vill veta hur det går.

Och så visar det sig att det är avsnitt kvar! Va fan. Nu måste jag ju titta igenom fler avsnitt för att få veta hur det går. :arghh:
Vad är detta för show?
 
Jag stör mig på att det i varje inlägg som handlar om: "Hur löser jag det här?" i en grupp på facebook ska komma ett gäng amerikaner ( ALLTID amerikaner, förlåt men det är sant) som helt sonika skriver "Be the alpha" "Show who's boss."
Nu senast som enda svar i en tråd där en nybliven valpägare frågade om tips på hur man koppeltränar.
Jag menar - hur är det ens applicerbart på frågeställningen?!
Det är klart, antingen ställer du dig och brölar, slår dig för bröstet och är allmänt överallt (alpha) eller så klär du dig i snygga kläder, ha en överfull kalender, stäng in dig på ett kontor (boss).. Eller de kanske menade något annat?:D
 
På att jag inte kan släppa ett av husen jag såg i ett avsnitt av Vem bor här? i går kväll. Det var så fruktansvärt vackert och hemtrevligt att jag bara vill flytta in med en gång. Jag vill dock inte bo i ett samhälle strax utanför Gävle...
 
Jag stör mig på att alla de släktingar som jag har i Skåne kommer vara bortresta över breeders så nu känns det knappt värt att åka ner längre.
 
stör mig på att klockan bara är 13:30.. känns mer som 15-"dags att gå hem-tid"
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 989
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 689
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
121 133
Senast: Lilla
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 277

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Överproduktion av hud?
  • Osäker Ponny
  • Häst

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp