Jag stör mig på... del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har du provat saltvattenspray? Jag använder Otri Care spray med aloe Vera. Det finns även mindre flaskor med saltvatten men de har sämre tryck. Otri Care brukar göra susen för mig om jag låter den verka i näsan en stund.

Nä har bara använt vanlig nässpray. Ska testa att köpa saltvattenspray. =)
 
Jag stör mig på att jag bara hittat en kantarell på hela den här svampsäsongen :(
stackare! du får komma förbi mig, du kan störa dig på att jag har så mycket svamp att jag kom inte mer än 100m från huset och fyllt en hel kasse med trattisar och frysen är full med kantareller. stör mig faktiskt lite själv på att jag inte kan sluta plocka även om frysen är full
 
stackare! du får komma förbi mig, du kan störa dig på att jag har så mycket svamp att jag kom inte mer än 100m från huset och fyllt en hel kasse med trattisar och frysen är full med kantareller. stör mig faktiskt lite själv på att jag inte kan sluta plocka även om frysen är full
Så hade jag förra året, men nu är läget lite annorlunda. Dessutom har vildsvinen bökat upp halva skogen :banghead:
 
Hade min sambo haft buke hade han helt hållt med sig! För det mesta (om tiden finns) cyklar han numera till närmaste busstation och tar bussen in till pendeln. Tar väl kanske 20-30 minuter längre men är tydligen värt det för att slippa ev fulla parkeringsplatser, betala parkering och riskera att fastna i köer in till pendeln. Fast det fungerar ju verkligen inte för alla att göra så :down:
stör mig idag på att jag åkte en halvtimme tidigare men parkeringen var full ändå och 5 bilar som parkerat utanför rutorna - sist när jag kom en halvtimme senare var det bara tre bilar parkerade utanför rutorna... ja jag ska ta moppen imorgon den kan man iallafall ställa i cykelstället. lite för långt för att cykla, med tanke på vad det tar tidsmässigt, vill inte spendera hela mitt liv på att ta mig till och från jobbet :p
 
Så hade jag förra året, men nu är läget lite annorlunda. Dessutom har vildsvinen bökat upp halva skogen :banghead:
fy för vildsvin - såg spår av dem i våras men lyckades nog skrämma iväg dem genom att ta hundpromenader åt det hållet. hm bäst jag plockar på - nästa år kankse det är tomt
 
Vi körde förbi ett hus och jag stör mig på det. Hur kan man lämna det så :arghh:
Kliar i fingrarna av att såga till brädorna själv :nailbiting:
Får gå dit inatt när ingen ser mig :angel:

AQKAAAACKFpodHRwczovL2NkbjEuY2RubWUuc2UvNDc4NjQ3Ny85LTMvaW1hZ2VfNTliYTY1MmZkZGYyYjMxY2U3MzA5NjdkLmpwZw
 
Att mobilmottagningen är så förbannat dålig överallt i England.. Blir ännu mer uppenbart hur dålig den är när man är på tävling utomlands och man har 4g ute på en åker i Tyskland liksom..
 
Att mobilmottagningen är så förbannat dålig överallt i England.. Blir ännu mer uppenbart hur dålig den är när man är på tävling utomlands och man har 4g ute på en åker i Tyskland liksom..
 
Jag stör mig på mig själv som inte kan släppa kollegans utbrott på mötet idag. Är upprörd ledsen och har lite småångest över att det blev som det blev.

Jag kan ju inte göra något åt det. Uppenbarligen så finns det nån sorts agg där. Jag kan inget göra. Jag ska inte ens jobba på stället förrän på tisdag.

Men släpp det och tänk på något annat!!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 983
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 688
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
121 133
Senast: Lilla
·
Juridik & Ekonomi När man köper saker på öppet köp eller enligt distansavtalslagen får man ju ta hem och prova varan. Det brukar stå att den inte får vara...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
3 030
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Guldfasanerna
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp