Bukefalos 28 år!

Jag stör mig på... del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stör mig på att jag missade beställa kefir-gryn bara för att internet låg nere så jag inte hann få mejlet i tid. Nu var det slut igen.
Jag vet att det finns grupper där man kan få gratis men jag orkar inte ta på mig ansvaret att dela dessa små gryn vidare.
 
Konstigt störningsmoment kanske, men detta är ett citat från en skönlitterär bok:

"På vägen hem svepte hon en hamburgare från Max."

Svepte?? Hade hon mixat hamburgaren till en smoothie först eller? :yuck::rofl: Drinkar kan man svepa, men fast föda..?
 
Stör mig på att idioter springer runt utklädda till clowner och skrämmer folk i år igen! Det räckte väl med förra året? En tolvåring blev jagad här i byn av en clown med baseballträ i måndags :mad:

Men vad fan har det börjat nu igen, pga filmen "Det" antar jag. Vilka idioter det finns.
 
Stör mig grymt mycket på att mins händer är i det närmaste obrukbara numera pga karpaltunnelsyndrom. I morse tappade jag - trots dubbelhandsfattning - ut en halv kopp rykande hett te rakt över mig själv för att händerna helt enkelt slutade funka.. :wtf: dom är typ helt bortdomnade och så fort jag greppar något så går det elektriska impulser genom händerna av samma smärtgrad som att ta i ett elstängsel. :arghh::wtf:

Välkommen ut nu bebis så jag får min kropp tillbaka! :meh::cautious::love:
 
Min chef stör mig :grin: Inte helt orimligt men ändå, det känns så himla segt att sällan få svar på mail (och får jag svar så är det ändå inte några svar på mina frågor). Jag får dessutom känslan av att chefen medvetet försöker ignorera mig och det är verkligen irriterande :down:

Jag stör mig också på att jag har ansökt om ledighet för en dag i god tid för att kunna planera - men med några få dagar kvar till den ansökts dagen har jag fortfarande inte fått svar. Planerings- och strukturmänniskan inom mig gråter av frustration (och så ingen misstolkar - jag fattar att det inte är en mänsklig rättighet att få ledigt en dag, jag är nästan helt okej med att svaret blir nej även om det kommer vara tråkigt. Det är själva grejen att inte ens få ett besked som gör mig irriterad och rätt rejält frustrerad)
 
Min chef stör mig :grin: Inte helt orimligt men ändå, det känns så himla segt att sällan få svar på mail (och får jag svar så är det ändå inte några svar på mina frågor). Jag får dessutom känslan av att chefen medvetet försöker ignorera mig och det är verkligen irriterande :down:
Gå och prata med hen istället, kanske? Du behöver ju besked.
 
Just nu stör jag mig på osäkerheten i mitt liv. Har inkomst och boende till augusti nästa år, men sen ryker både bostad och jobb.. vad vill jag göra? Vart vill jag bo?:crazy:
 
Stör mig på att jag är förkyld och att snoret sitter fast mitt i näsan. Går inte att snyta ut och går inte att dra in heller. Så jag får inte luft
Har du provat saltvattenspray? Jag använder Otri Care spray med aloe Vera. Det finns även mindre flaskor med saltvatten men de har sämre tryck. Otri Care brukar göra susen för mig om jag låter den verka i näsan en stund.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
110 414
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
21 789
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
122 732
Senast: Lilla
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 484
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp