Jag trivs inte med att vara mamma

Tycker inte dom ska låsas....enda som händer då är att man skapar en ny tråd ang t ex vilken som är bästa fårskinnspadden i st f att fortsätta på en befintlig.

Man behöver inte skriva i trådar som man finner olustiga.

Jag kände att jag ville påtala hur jag upplever det efter att @Gunnar lagt fram sin syn.

Sedan tycker jag att det känslomässiga digniteten i ämnen som ”jag trivs inte med att vara mamma” skiljer sig rätt mycket från ”vad är bästa fårskinnspadden”.
 
På sätt och vis känns det lite skönt att googles AI inte är helt perfekt (ännu). Det gör att den tar en bild från Bukefalos och kopplar den till en tråd från Bukefalos. De flesta bilderna är hästbilder vilket troligen gör att det blir sådana bilder eller så beror det på att flest klickar på trådar om det är hästbilder på dem.

Vilka rekommenderade trådar som väljs ut sköts också av googles AI och beror troligen på vilken sida man är på samt vad man klickat på eller sökt efter. Vilka eventuella annonser som visas beror troligen på vilka som betalt mest eller vilka google tror man kan vara intresserad av.

Jag kan i princip inte påverka varken vilka trådar eller vilka annonser som visas. Alternativen som finns är att låta Google rekommenderar vara kvar eller att helt ta bort hela den funktionaliteten.

Jag tycker att det ibland kommer upp intressanta rekommendationer, annonspengarna som kommer in från dessa annonser är inte stora, men de hjälper till med serverkostnader och liknande.
 
På sätt och vis känns det lite skönt att googles AI inte är helt perfekt (ännu). Det gör att den tar en bild från Bukefalos och kopplar den till en tråd från Bukefalos. De flesta bilderna är hästbilder vilket troligen gör att det blir sådana bilder eller så beror det på att flest klickar på trådar om det är hästbilder på dem.

Vilka rekommenderade trådar som väljs ut sköts också av googles AI och beror troligen på vilken sida man är på samt vad man klickat på eller sökt efter. Vilka eventuella annonser som visas beror troligen på vilka som betalt mest eller vilka google tror man kan vara intresserad av.

Jag kan i princip inte påverka varken vilka trådar eller vilka annonser som visas. Alternativen som finns är att låta Google rekommenderar vara kvar eller att helt ta bort hela den funktionaliteten.

Jag tycker att det ibland kommer upp intressanta rekommendationer, annonspengarna som kommer in från dessa annonser är inte stora, men de hjälper till med serverkostnader och liknande.
Ta inte bort Google rekommenderar, då o då dyker det upp jätteintressanta o läsvärda trådar. Reklamen som dyker upp där är inte speciellt störande.
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Det här kan bli lite rörigt, jag ber om ursäkt på förhand. Jag och maken har en dotter på 1.5 år. Hon är det bästa som hänt oss och...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
9 787
Senast: gulakatten
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 884
Senast: jemeni
·
Kropp & Själ Min story: Jag kraschade på mitt sommarjobb efter mitt sista år på gymnasiet. Betygspressen hade haft mig på högvarv i tre år och pga av...
2
Svar
20
· Visningar
4 114
Senast: Ramona
·
Äldre Är det någon där, som också ogillar de nya kedjebreven? De man ser på facebook, det står en intressant, bra text och så avslutas den med...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 272
Senast: honung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp