"Jag trodde det var ett bröst"

Status
Stängd för vidare inlägg.
G

Grim

Jag bär min son mycket i en bärsjal på magen. Han sitter ganska inlindad i tyg och bara benen sticker ut nedåt och sen huvudet mitt fram.
Var på 40års kalas i helgen 22 mil hemifrån och pojken var ju med eftersom jag helammar honom än.
Bar honom nästan hela dagen och jag märkte att en granne till födelsedagsbarnet tittade lite konstigt på mig på håll. Framåt kvällen kom hon fram och sa: Nu ser jag vad du har där. Jag trodde det var ett bröst som stack fram.

Undrar vad det är för kupstorlek på det huvudet :rofl:
 
Sv: "Jag trodde det var ett bröst"

Ha haaa! ETT bröst, på mitten då eller. Eller låg han ner kanske.

Konstigaste kommentaren jag fått var "OJ, har du ett barn därinne?! Jag trodde det var en hund". Eh, brukar man ofta bära hundar i sjal? Jag trodde de kunde gå själva.
 
Sv: "Jag trodde det var ett bröst"

Magdalena skrev:
Ha haaa! ETT bröst, på mitten då eller. Eller låg han ner kanske.
Han satt upp i ett x-omslut så jag tyckte också att det var lite lustigt.
Jättebomben skulle ju behöva vara ganska lång för att kunna dras fram mitt på bröstkorgen och upp under hakan :rofl:
 
Sv: "Jag trodde det var ett bröst"

Jag var pa fest en gang da min yngsta var bara nagon manad gammal. Hon lag i barsjal och ammade fran och till. Den barsjalen hade en tygflik man kunde vika upp over bebisens huvud och vid ett tillfalle kom en aldre man fram, vek utan att fraga undan tygfliken och blev mattligt generad da han insag vad hon holl pa med, tutten syntes ju liksom ocksa :rofl: :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
22 915
Senast: cirkus
·
Kropp & Själ Jag ska först klargöra att jag har bokad tid på vårdcentralen på tisdag, så jag är inte ute efter att få någon buke-diagnos så att ingen...
2
Svar
29
· Visningar
3 592
Senast: moiran
·
Småbarn Har suttit ikväll och läst lite om olika symptom på adhd på barn. Någon här som har erfarenhet om detta? Det är vår son på 5år som...
2
Svar
24
· Visningar
3 904
Senast: Queen
·
Träning står i ett stall nu där det bara går min häst,och en till! men till problemet är att den andra hästen kan inte lämnas själv..:crazy...
Svar
5
· Visningar
960
Senast: Fibusen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Airtags, selar etc
  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp