Jag vet inte hur jag ska göra....

Sv: Jag vet inte hur jag ska göra....

Har också följt tråden och kan bara hålla med de övriga om att du gör rätt som flyttar.

Måste bara säga att det verkar vara en väldigt märklig stallägare.
Hur tänker man när man hellre mister en hyresgäst som hyr 5 el 6 boxar istället för den som hyr en enda?
 
Sv: Jag vet inte hur jag ska göra....

Grattis, tror det blir skönt för dig/er att få lite lugn och ro i stallet och slippa alla tankar som snurrar runt detta. Så får stallägaren själv reda ut de problem som din stall"kamrat" sannolikt kommer ställa till med i fortsättningen...
 
Sv: Jag vet inte hur jag ska göra....

Din snart fd ställägare är makalöst dum,tror han/hon att idioten kommer stå kvar själv när du flyttar????Dom kommer få problem även om dom får nya inackorderingar , om idioten får bestämma i stallet,men det kan dom gott ha.....Grattis till ett mkt bra beslut.....
 
Sv: Jag vet inte hur jag ska göra....

Din snart fd ställägare är makalöst dum,tror han/hon att idioten kommer stå kvar själv när du flyttar????Dom kommer få problem även om dom får nya inackorderingar , om idioten får bestämma i stallet,men det kan dom gott ha.....Grattis till ett mkt bra beslut.....

Precis vad jag tänkte.. Som om idioten inte kommer vara likadan mot nya hyresgäster. Får hoppas att det kommer en ännu värre hyresgäst så att hon får smaka på sin egen medicin :devil:
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 029
Senast: Mabuse
·
Hundhälsa Hej, Jag har i 2 års tid haft PROBLEM med min tik som nu är 2,8år och alltså levt 2 år av sitt liv med denna hemska MAGKATARR SOM...
Svar
8
· Visningar
1 074
Senast: BornAgain
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 106
Senast: Whoever
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 096

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp