Jakthundstråden

Duktig Otis :) när drar drevjakterna igång på allvar för er?

Ja, det var riktigt skoj! :)
Normalt så kör vi igång 1/10, men eftersom vi flyttat till huset och samtidigt håller på med slutfasen i hundhallen så har jag inte kunnat vara ute något ännu :( Har fått tacka nej till fem jakter i år redan, känns bedrövligt!
Vi jagar älg hemma på lördag dock, det ska bli riktigt skoj :) Och så har vi ju jagat änder då, men det är ju inte samma sak riktigt.
 
Ja, det var riktigt skoj! :)
Normalt så kör vi igång 1/10, men eftersom vi flyttat till huset och samtidigt håller på med slutfasen i hundhallen så har jag inte kunnat vara ute något ännu :( Har fått tacka nej till fem jakter i år redan, känns bedrövligt!
Vi jagar älg hemma på lördag dock, det ska bli riktigt skoj :) Och så har vi ju jagat änder då, men det är ju inte samma sak riktigt.
Aha, det förstår jag såklart! Så himla tråkigt att behöva tacka nej :( Då håller vi tummarna för lördag :up:
 
Aha, det förstår jag såklart! Så himla tråkigt att behöva tacka nej :( Då håller vi tummarna för lördag :up:

Vi hade räknat med att vara klara med allt redan, meeeen så blev det inte :p
Vi bor dessutom kvar i gamla lägenheten ännu - fast med typ alla grejer i huset - eftersom det körde ihop sig för rörmokaren så han inte kunde göra klart :arghh: Meen han är där idag, så förhoppningsvis kan vi flytta på riktigt ikväll eller i morgon :up:
Och eftersom vi fick skjuta på invigningen pga bokningssystemet så passade vi på att flytta grejer till huset förra helgen i stället för att avsluta i hundhallen, men det har ju lett till att vi inte är klara i hundhallen heller. Ja, du kan ju ana kaoset :D

Tack! Vi har bara en tjur och en kalv, men med tjuren pappa såg igår känns det extra skoj :up:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
1 678
Senast: Hellhound
·
Övr. Hund Hej alla! (Längre inlägg) Jag har i många år längtat efter en hund men har pga omständigheter inte haft den möjligheten förrän ett år...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 632
Senast: Mabuse
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 307
Hundhälsa Tid till vet är bokad på onsdag. Bilder kommer ikväll Golden hane 7,5 år. Kastrerad Äter senior/light foder. Ett foder han ätit sen...
2
Svar
22
· Visningar
2 019
Senast: Rugge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Uppdateringstråd 29
  • 1-årsvaccination

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp