Jippie, bebisar!

T

Trazzelsudd

I morse föddes fem små pinkisar här hemma :)! Superkul att äntligen ha gerbilungar i huset igen!

På hemsidan finns en bebisdagbok som kommer att uppdateras i princip dagligen, kika jättegärna in där och kolla på de små rosa (och glöm inte gästboken ;))!
 
Grattis till tillökningen! Hoppas att allt går bra och att ungarna blir stora och starka!

P.S Fin hemsida! D.S
 
Grattis till tillökningen B1an! Vad är det för ras på dina marsvin? har du bild på ungarna? Mitt ena marsvin Wimla ska ha bäbisar vilken dag som helst nu.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 409
Senast: Calmiche
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 916
Senast: lundsbo
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
68 523
Senast: Jeps
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 259
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp