Bukefalos 28 år!

Jobb vs familjetid - råd behövs!

Sv: Jobb vs familjetid - råd behövs!

Gud så kul! Lycka till!!
 
Sv: Jobb vs familjetid - råd behövs!

Tack, vad gulliga ni är!!
Nu är jag jättepeppad på det här nya, läser på lite och tror det kommer bli super! Och jag har fortfarande ganska mycket frihet, mer semester och ja, det känns super nu när jag bestämt mig och allt är påskrivet!
Jag har aldrig någonsin velat såhär mycket, jag tar ofta beslut snabbt :).
 
Sv: Jobb vs familjetid - råd behövs!

Grattis till nya jobbet! Oavsett vilket du valt hade det blivit bra, men det här låter mera spännande:)
 
Sv: Jobb vs familjetid - råd behövs!

Grattis Mitten!

Jag är lite nyfiken på vad du jobbar med? :)
 
Sv: Jobb vs familjetid - råd behövs!

Jag är civilingenjör :). Jobbar inom IT-branschen.

Sade upp mig idag, det var hemskt :(. Vi pratade i 4 timmar, han kom med massa förslag - erbjöd mig (igen) en annan tjänst, att få en extern karriärcoach och annat sådant stöd. Och sa att han var besviken på sig själv för att han inte lyckats ge mig allt jag vill :(. Usch jag kände mig hemsk!

På eftermiddagen bad han mig att tänka igenom det hela ett varv till... fast jag har ju ältat klart. Det är smickrande på ett sätt, men fy vad jobbigt!
 

Liknande trådar

Småbarn Alltså, ni med små barn, där båda jobbar; hur fördelar ni er tid? Jag håller på att bryta ihop känns det som, fast jag har bra jobb...
2
Svar
27
· Visningar
2 529
Senast: Adorno
·
  • Låst
Övr. Barn Jag stjäl ett inlägg från Anna Wahlgrens sida där en person berättar om sitt liv som icke-curlande mamma. Det skulle vara intressant att...
2 3
Svar
44
· Visningar
7 434
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp