Bukefalos 28 år!

Jobbiga ljud inne i affären

Alltså. Det måste verkligen vara det. Jag skulle få nippran, helt klart. Gå till facket också. Jag undrar om det verkligen är hälsosamt oavsett om man gillar musiken eller inte?

Nej, vi hoppades på att åtminstone få julmusik runt jul för att slippa den vanliga otroligt tjatiga musiken. Det fick vi inte. Efter sex månader vill jag mörda stereoanläggningen, kan bara gissa hur alla andra tycker som jobbat där i decennier...
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 663
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Varning för långt inlägg, men jag hopps att ni orkar läsa och svara på mina frågor i slutet. Igår fick jag domen, utmattningssyndrom...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
14 977
Senast: Trott
·
Övr. Barn Har en son på 6 år. Han är utredd som 4,5 åring för autism,men då han fick normalt resultat på pappret så slogs det bort. Nu började...
2 3
Svar
46
· Visningar
9 017
Senast: Fraegd
·
Kropp & Själ Ber om ursäkt redan från början om det här blir långt, krångligt och invecklat. Mitt självförtroende och självkänsla är för närvarande...
2
Svar
26
· Visningar
2 963
Senast: Kiwifrukt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp