Bukefalos 28 år!

Julklappstråden 2010

Sv: Julklappstråden 2010

Tack för kaninrobot tipset!! Den har jag köpt till min tvååring. Jag tror den kommer bli populär eftersom han älskar att gömma sig.
 
Sv: Julklappstråden 2010

Tvålkritor är en höjdare! Jätteroligt för dem att få och roligt att se resultatet.

Ja, han kommer nog tycka det är kalaskul! Det är en liten fippel-Nisse som tycker om att måla och bygga pussel och sånt. Han fick tvålkritor när han fyllde ett har jag för mig, men då var han för liten för att hänga med. Nu kommer han nog fatta och tycka det är roligt! (för att inte tala om föräldrarnas glädje över att en julklapp "försvinner" när den är förbrukad) ;)
 
Sv: Julklappstråden 2010

*Kl*

Våran son, 7 månader dan före julafton kommer att få en mössa från Elodie D, en tröja, en skallra med prassel, en träbuss med klossar, en Brio "läragå vagn", kommer nog få nåt mer av sina kusiner och mormor å morfar vet dock inte vad. Vi ska ev köpa en pulka också men den lär han få typ i morgon, har fått så galet mkt snö!

Till hans kusiner har vi köpt
Tjej snart 7 år leksaksfikabröd i tyg
Pojke på 1 1/2 år får skalmans verktygslåda i trä
Pojke ca 2 månader får en snuttetrasa
Pojke ca 4 månader får en prasselbok.
 
Sv: Julklappstråden 2010

Den här ska min tvååring få:
http://www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=156360445
Sen ska han få en jättestor brandbil, ca 1 m lång som går att fylla med vatten. Och lite mer smågrejer..
Femåringen får en radiostyrd bil, tågbana och några smågrejer. Köpte julkklappar på gekås för ett tag sen, kommer knappt ihåg vad jag köpte... :o
Ettåringen får en snigel som spelar musik och så stoppar man klossar i huset, och en telefon. Tror att det är en grej till till henne men har glömt vad det är... :D

Kaninen skulle Isak gilla:D
Var har ni hittat brandbilen?
 
Senast ändrad:
Sv: Julklappstråden 2010

Vi har en sexmånadsbebis, och har köpt en sån där liten trissa från brio med en pingla i. Det blir ett lagom stort paket också som man kan packa upp själv. :)

erregud vad tiden går fort!! Är ert barn redan ett halvår? Oj, oj.... De där brioskallrorna är ju jättefina förresten :).
 

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
69 531
Senast: Jeps
·
Hundhälsa Var lite aktiv här för några år sedan, men sedan har jag bara kikat in då och då. Nu har jag dock bryderier som jag hoppas få tankar...
2
Svar
30
· Visningar
5 570
Senast: Sel
·
  • Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
1 825
Senast: Rie
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
98 569

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Guldfasanerna
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp