Just nu är jag irriterad på... Del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

Irriterad på att min sambo hade varit otroligt otrevlig mot min mamma idag, han lämnade sonen där när han åkte och jobbade, jag var i stan på ärenden.
Mamma hade frågat vad han trodde att jag ville ha i present när jag fyller, han hade svarat "hur fan ska jag veta det?!"
Sedan sagt till sonen att " vi ses i morgon för du sover när jag kommer hem, om nu inte din mamma hittar på nåt" vad det skulle betyda vete fasen. Med tanke på att han slutar 23 ikväll så är det väl rätt självklart att sonen sover då
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

Men guud! Vilken ohyfsad jäkla sambo du har!
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

Ja, men ju mer tiden går ju mer säker blir jag på att han inte kommer vara sambo så länge till.
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

Och irriterad på allt jävla tjafs om giraffen.
De hade vettiga anledningar och köttet gick till rovdjuren (som sig bör).
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

*kl*

Jag är irriterad på garagegranne.. (Flerbilgarage)
Han ställer sig asnära så jag fått krypa över passagerarsidan antal gånger.
Han rökar där nere trots rökförbud. Han kastar sina brinnande fimpar under min bil.. Vilket är ju suveränt tanke med min bil har haft en läkande ventil... (Självklart lagat nu!)
Han har x antal gånget tillåtit sina vänner använda hans plats. Han plats är till för en liten bil. Hans kompisar har stora suvar eller kombis => jag får inte plats med min egen bil...

Idag kom jag ner till garaget och då står han och spolar bilen, medan bilen står på tomgång och avgaslarmet tjuter.. (Blinkar lampan, så får man vistas där. Lyser lampan bör inte människor vistas där. Lyser lampan och typ larmet piper ska människor utrymma garaget..)

Frågar han vad han fan håller på med.. Nej men då börjar han munhuggas...
VA FAN ÄR DITT PROBLEM MÄNNISKA? I HATE YOU!
Tur nog är vräkning nära nu....
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

KL på att det inte finns några bilder på musen och mandolin, bara ett litet klipp med svarta masken på youtube.... morrrr:rage:

tröstar mig med att lyssna på björnes magasin, dödshot från en snigel:angel:
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

Och irriterad på allt jävla tjafs om giraffen.
De hade vettiga anledningar och köttet gick till rovdjuren (som sig bör).
Jag känner mest att det ens uppstår en jävla diskussion? Fine om man är någon radikal och oresonlig Djurens Rätt-vegan-krama ett träd-mupp, men folk som inte är veganer och grinar över en avlivad giraff kan ju gå och äta sand.
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

kl

Irriterad på en nära vän som aldrig hör av sig på egen hand och dessutom visat sig bli genuint glad när mitt liv går åt pepparn. Verkligen härlig egenskap!
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

Ja, alltså vadfan.
Exakt VAD är det som inte är okej liksom? Jag blir mest stolt att de använde köttet till något vettigt!

(och då har jag ändå på riktigt suttit och grinat över bilder på giraffer bara för att de är så otroligt jävla fina)
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

Jamen det var ju ett gulligt djur och det hade ett namn och då är det ju per automatik mycket mer synd om just det djuret än alla andra djur, fula grisar och dumma kor och sådant. Typ lixom bah hallå.

Och ja, giraffer är sjukt vackra. Och coola. Jag kommer alltid ha en ouppnåelig dröm om att få rida på en giraff och galoppera över savannen. Och åka till det där giraffhotellet var-det-nu-låg där man får mata giraffer och klappa giraffer och aaaahhh.
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

Irriterad på en nära vän som aldrig hör av sig på egen hand och dessutom visat sig bli genuint glad när mitt liv går åt pepparn. Verkligen härlig egenskap!
Men gud så sympatiskt! :wtf:
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

1158057502.jpg


WÄÄH.
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

Hehehehe och jag tänker bara på en scen i The Last of Us som innefattar giraffer, och som fick mig att bryta ihop och börja störtböla i fem minuter, endast och endast för att det var så jävla fint och eh (har spelat igenom spelet tre gånger, reaktionen upprepades vid varje tillfälle, eh, igen). Sno din brorsas PS3 så kan du logga in på min användare och tanka spelet gratis från PS Store!!
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

Var ett program på barnkanalen igår om just giraffer.
Programledaren (som jag aldrig minns namnet på), var på någon djurpark i Kenya (tror jag) och matade giraffer. Stoooora fina djur! :love:
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

Irriterad på detta väder! Grått, trist, regnigt och mörkt... Är det bara jag som blir så påverkad av väder? Jag känner mig verkligen nere efter några dagar av av dåligt väder.
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

*kl*

Jag är irriterad på min nyinköpta köksvåg. Eller ja, våg kan vi inte kalla den - FÖR DEN KAN INTE VÄGA NÅGOT! Ställer jag något på den, så visar den 0g...
Nej, men alla behöver väl en våg som man kan lägga 500g pasta på så magiskt omvandlar den det till 0gram! Wooohooo 0 kalorier! Praktiskt!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 140
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Är permanent sjukskriven på 75% sedan många år tillbaka pga fibromyalgi. Jobbar 25% men jag mår verkligen inte bra. Tröttare än...
Svar
8
· Visningar
1 473
Senast: Angel
·
  • Artikel
Dagbok Tänkte att det kunde vara bra för mig att ha en liten dagbokstråd här, där jag kan skriva av mig och även dela med mig av hästiga tankar...
Svar
6
· Visningar
825
Ridning Jag börjar undra om en del människor (då syftet jag på mig själv) aldrig kommer lära sig att rida bra. Har ridit till och från i 20 år...
2
Svar
33
· Visningar
2 919
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • 🥂 VALBORG 🍾
  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Träning och hälsa del 11

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp