Just nu är jag irriterad på... Del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.

Lightzone

Trådstartare
Vi verkar vara himla irriterade här på ÄU :p

Jag är irriterad på att det går SÅ SEEEGT att komma igång med uppgiften till skolan. Och att jag sitter och väntar på att få reda på om jag ska iväg ikväll eller inte, vilket gör mig ännu segare. Blööörgh.
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

Jag är irriterad på att jag grinar som ett jävla barn och vet varken ut eller in vad jag ska ta mig till. Vissa situationer verkar inte vara till för att lösas. Alls.
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

Jag är irriterad på att jag inte klarade kursen förra terminen och därför inte har något CSN och därför inte kan betala mina räkningar.

Sen är jag irriterad på Kent Ekeroths tweets.
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

Lät inget bra du, kram.

kl

Irriterad på att jag fortfarande inte kommit på vad jag ska ha för lunch med mig på lördag...
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

kl

Irriterad på att jag inte tagit tag i det jag skulle idag. Inte ringt ortopeden. Inte ringt sjukgymnasten. Får försöka ta med alla papper på tåget imorn så jag kan ringa... Men jag har iaf betalat alla räkningar + skulden till jobbet. Så DET är ju bra.
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

Kom till Torsby så kan jag vara din sjukgymnast ;)

KL
På att all min energi är slut efter en jobbdag, jag orkar knappt göra nåt på eftermiddagarna :mad:
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

*kl*
Jag är irriterad på hur jag uttrycker mig här i forumet ibland.. Startade en mobbning-tråd på S där jag just nu troligtvis själv framstår som en människa som inte tar mobbning på allvar.. Vet-inte-hur många år på buke (nytt nick) men ändå har jag inte lärt mig uttrycka mig i skrift :devil:
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

Jag är irriterad på att jag inte kunnat träna på en och en halv vecka för att min jävla kropp tyckte det var en bra idé att bli sjuk igen!!

Dessutom är jag irriterad över samma sak på grund av att det känns som att mitt jobb tror jag är en jäkla vekling som stannar hemma för minsta lilla.. :eek: (började där i början på november och har varit hemma sjuk sammanlagt 5 dagar sen dess.. buhu!)
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

Sen är jag irriterad på Kent Ekeroths tweets.

Jag har länge varit sugen på att följa både honom och Almqvist på twitter men hejdat mig varje gång av anledningen att jag kommer högst troligt få en mindre stroke av att läsa all deras jävla smörja hela tiden! Men vissa saker är ju så hysteriskt roliga att det kanske nästan är värt det.

Å andra sidan så postar "Inte rasist, men.." ofta de allra dummaste så det är ju liksom trevligt!

( OT. Den "senaste" för övrigt, om mänskliga rättigheter och massinvandring, seriöst? hahahaha, hur dum får man lov att bli??!)
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

KL
Jag är irriterad på att jag aldrig ska kunna skaffa och/eller behålla den sortens relationer jag vill ha!
Är jag skitful? Är jag helt socialt inkompatibel? Ställer jag sjukt orimliga krav? Nej, jag vill verkligen inte tro att det är så. Det är långt ifrån min stil att dra alla snoppmänniskor över en kam, men nu tänker jag sitta och sura ett tag och mena att dom är nog lite dumma hela bunten. För det behöver jag. Sådetså.

(Sorry för långt pojkar-är-dumma-rage av okänd bukefalist, men jag behövde dela med mig av min frustration till världen.)

Och så är jag irriterad på min dygnsrytm som helt uppenbart inte är vad den borde vara.
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

Irriterad på att det här jävla skittåget SJÄLVFALLET inte har någon bistro. VARJE gång jag planerar att handla mat på tåget så är det så. Utom förra gången. Då hade de stängt för personalbyte i de tre min jag hade på mig att handla. Dö.

Och det finns 2 (två!) eluttag PER VAGN. SJ, dö i en hög.
(okej, säkert fyra per vagn om man räknar med övervåningen, men ja)
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

kl

Irriterad på att jag nu efter att ha träffat läkaren för läkarutlåtande som kommer dröja att få hem till mitten av mars... alltså typ några veckor för sent... är skitnervös över att stå utan pengar nu men jag kan inte göra mer än vad jag redan gjort, bara att vänta.

och jag hoppas innerligt att han fattade vad jag sa ang mitt mående och att han förstår att jag inte fixar att ha ett arbete detta år heller för skulle lägga upp en plan med försäkringskassan detta året för att försiktigt komma igång med mitt liv. Annars får jag väl bita ihop och försöka jobba... :cry:

... och anledningen till att jag är orolig... han frågade minst 5 gånger om jag var sambo eller hade pojkvän för det stod så i mina papper för några månader sedan... trots att jag flera gånger sa att "Nej, det tog slut i Januari - jag är singel nu." FATTA. :crazy:
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

kl

Irriterad på lärare som det inte går att få tag på. Vore ju kul att få lite respons på mina uppgifter och kanske kul för de att veta att jag inte ska göra provet imorrn. Eller?!?!?!!?!?
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

Kl

Det går bra för mig. Akvariet läcker så jag måste skrota det. Råkade döda en fisk i morse. Nu har jag varit hos veterinären med Minimannen och fått konstaterat blåsljud på hjärtat.

Det känns bra när man förlorar allt man värdesätter högst.
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

Men fy... :(

kl

Irriterad på Peter Jihde, kollar på Pengarna på bordet och vill bara kräkas på honom.
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

KL

Irriterad på att pojkvännen har bråttom hem till sig idag (jag ska åka med) och bad mig vara klar 16.30. Efter att ha stressat som en IDIOT i ca 2 timmar får jag (kl 16.30) ett sms där pojkvännen säger att han precis ska in på möte så jag behöver inte stressa... Kanske ska tillägga att han ytterst sällan blir kvarhållen på jobbet och egentligen slutar 16..
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

Irriterad på mig själv. För att jag saknar att prata med exet, kunna dela ALLT med någon, skratta... gråta och allt vad det nu är, suck. Nog att katterna är mysigt sällskap, men inte riktigt vad jag behöver haha.
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

*KL*

idioter.

Ska jag utveckla?

sexistiska idioter.
inkompetenta idioter.
idioter som inte kan ta att de har fel.
idioter som jobbar på CSN.
idioter som sitter i vissa styrelser.
idioter.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 136
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Är permanent sjukskriven på 75% sedan många år tillbaka pga fibromyalgi. Jobbar 25% men jag mår verkligen inte bra. Tröttare än...
Svar
8
· Visningar
1 471
Senast: Angel
·
  • Artikel
Dagbok Tänkte att det kunde vara bra för mig att ha en liten dagbokstråd här, där jag kan skriva av mig och även dela med mig av hästiga tankar...
Svar
6
· Visningar
825
Ridning Jag börjar undra om en del människor (då syftet jag på mig själv) aldrig kommer lära sig att rida bra. Har ridit till och från i 20 år...
2
Svar
33
· Visningar
2 916
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp