Just nu är jag irriterad på... Del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

Håller med, nästa vecka börjar hockeyn så då lär det vara det enda sambon pratar om närmaste tiden :yuck:
Ska jag titta på os så är det sommar-os. Finns ju inga roliga sporter i vinter-os och titta på. Dessutom anser jag att Ryssland inte borde fått OS överhuvudtaget.
 
Senast ändrad:
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

Neeeej, försök inte starta en OS-diskussion här i alla fall nu! :devil:
wink.gif

Men ja, det här är väl ett av få tillfällen jag är glad att jag inte har sambo typ...
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

Förlåt jag kunde inte låta bli och flika in den lilla kommentaren ;)

Haha ja det kan faktiskt vara lite jobbigt ibland och ha ett sportfreak till sambo.
Speciellt när typ hela hans familj är likadana. Hockeyyyy! :meh: Inte alltid så kul och vara där och lyssna på hockeysnack i timmar:meh:
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

Irriterar mig fruktansvärt på att ett spel jag spelar uppdaterade förut, poff så var mitt konto med massa massa items bara borta. Tack, verkligen tack. Hade lvl 92 på min mest höglevlade karaktär (maxlvl är 99) :cautious:

Och ja höglevlade är absolut ett ord ;)
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

kl
På att en människa som jag, för min mentala hälsas skull, anstränger mig för att undvika dyker upp lite överallt på mina ställen på internet. Ställen som hen liksom inte har nån koppling till. Blir paranoid, snart sitter hen väl på buke också... :cautious:
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

Jag har samma problem. Där av att jag försöker hålla min identitet hemlig på Buke. Eller ja, där finns ett kontaktförbud mellan mig och denna människa.. Men hen tror inte det gäller på super hemliga cyberspace.... :cautious:

*kl*
På hur jag fan kunnat gått upp 2kg på två dagar. Gah. Känner inte alls för en "ät-vad-du-vill-dag" i morgon, känner hellre för att svälta ... :meh:
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

kl

På att folk fan är idioter utan samvete och ryggrad.
På att folk kan gå hem till dem de älskar och ljuga dem rakt upp i ansiktet utan att må dåligt över det.

Jag har ändrat mig, jag är glad att det inte blev något med snubben jag ville ha, för jag inser att jag inte vill drabbas av sådant där. Jag tänker förbli singel. Det är enklast så, inga svek och lögner.
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

kl
På att jag inte vill jobba om 1½ timme >.<
Lite tacksamt att det "bara" är från 9-14, och inte till 16.30.
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

kl

På att jag är så korkad... Jag gjorde illa fingret i stallet och behövde ett plåster, helst innan jag blodade ner alla schabrak jag skulle plocka in i skåpet. Hade jag plåster lättillgängligt? Nej.
Längst in, i ett överskåp, bakom tusen andra saker, där låg plåstren. Bakom typ åtta tusen sårvårdsgrejer till hästen, hästschampo*3, nittio tusen tomma plastpåsar och lite annat skrot. Resultatet av det = allt är blodprickigt. Go me, verkligen :meh:
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

Tycker allt att du ska skriva det där i klumpighetstråden! :D
Hoppas bara du inte hade något vitt schabrak. Glömmer aldrig när en jodepax flaska ramlade över mitt nya tävlingsschabrak... Den blev aldrig vit igen. :arghh: :banghead:
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

Och jag är även irriterad på att jag inte får tag i min sambo. Neeemmen, men ut och ha så roligt i kväll, men skit fullständigt i att höra av dig. :rage:
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

kl

Irriterad på mig själv för att jag inte pluggar... men går kanske lättare o komma igång om jag skriver det här!


//r
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

Och jag är irriterad på vädret, som får mig också att bli irriterad på livet. Fy fan vad deppigt allting kan te sig när hela världen är askgrå.
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

*Kl*

Skrev fel :o

Och inser att jag skrev i fel tråd även imorse. Jag var nog inte riktigt vaken då :p
 
Senast ändrad:
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

kl

Irriterad på att lotten jag skrapade idag inte innehöll någon miljonvinst.. :angel:
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

Irriterad på att, som alltid, få sitta och vänta på sambon för att han somnar eller sitter och tittar på film när han lägger sonen. Han lade sig vid sjutiden så han har garanterat somnat vid det här laget.

Alltid likadant, vi bestämmer att vi ska göra saker men sedan får jag sitta och vänta, tröttnar och sätter mig här och sedan undrar sambon varför man inte har lust med något. Om inte jag nattar sonen då vill säga.
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

*kl*

På mina kursledare :arghh:

För att få godkänt på en inlämning måste vi hitta 12!!! olika personer som kan testa vår PowerPoint-prototyp. PÅ TVÅ DAGAR?!

Vår användargrupp: spärrvakter.
HUR I HELVETE får man tag i 12 olika spärrvakter? o_O
Hur fan skall man hinna göra alla ändringar?

:banghead: :banghead: :banghead: :banghead:

Åh vad jag älskar mitt universitet.
 
Senast ändrad av en moderator:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 136
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Är permanent sjukskriven på 75% sedan många år tillbaka pga fibromyalgi. Jobbar 25% men jag mår verkligen inte bra. Tröttare än...
Svar
8
· Visningar
1 471
Senast: Angel
·
  • Artikel
Dagbok Tänkte att det kunde vara bra för mig att ha en liten dagbokstråd här, där jag kan skriva av mig och även dela med mig av hästiga tankar...
Svar
6
· Visningar
825
Ridning Jag börjar undra om en del människor (då syftet jag på mig själv) aldrig kommer lära sig att rida bra. Har ridit till och från i 20 år...
2
Svar
33
· Visningar
2 916
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp