Just nu är jag irriterad på... Del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

Att de flertalet intressanta kurser och föreläsningar ligger i Stockholm - jag vägrar åka till Stockholm.
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

*kl*

På att jag skar mig på EN SAX? ... Va fan är oddsen? :cautious:

/ En som borde ha sånadär barnsäkra plastsaxar som man hade på dagis...
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

*KL*

Just nu är jag irriterad på känslan saknad. Vem fan var idioten som tyckte att vi behöver kunna sakna. FAN.
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

kl

jag är irriterad på mig själv för att jag sitter o har tråkigt när jag borde;

1, göra köttbullar för det är godare än att bara steka färsen ju
2, plugga

men istället sitter jag som sagt bara här o tråkar o tycker tiden går långsamt tills pv kommer hem vid 9, trots att tiden rullat på fortare om jag tog itu med något det vet jag ju.. hmm, men går kanske lättare o ta tag i det om jag skriver här att jag borde göra det....


//r
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

kl

Just nu är jag irriterad på att jag inte kan förklara den svenska grammatiken fastän den är SKITENKEL och lite irriterad på att jag inte pluggade mer, men samtidigt vet jag att det är bättre att jag pluggar 1 timma intensivt!
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

KL

Öppnade förpackningen med nya sängkläder jag köpte häromdagen. Som ska vara i två delar. SÅ FINNS INGET ÖRNGOTT??? FÖR I HELVETE! JAG SKA HA VAD JAG BETALAR FÖR, VAD ÄR DETTA FÖR SKIT??? :rage:
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

kl
På att huset vill döda mig, att lyckas ramla ner för trappen och få någon sorts hjärnskakning är bra gjort. Dessutom blir det väl en till jävla sjukdag nu med
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

På att jag skar mig på EN SAX? ... Va fan är oddsen? :cautious:

/ En som borde ha sånadär barnsäkra plastsaxar som man hade på dagis...

Jag kan trösta dig med att jag i söndags försökte elda upp min egen näsa. En tändare var kass så jag skulle lyssna om det fanns gas i den eller om det var felet. , för första gången på ca 20 försök, funkar den jäkla tändaren och jag bränner bort typ alla flimmerhår i näsan :banghead:
Snart syns det inte längre men flera kollegor och intagna har efter frågor fått höra historien och fått skratta åt min (brist på) smidighet :p
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

Jag lyckades sticka mig på en smutsig gaffel en gång så jag fick böld i tummen och antibiotika i 7 dagar, vissa är inte födda smidiga.

kl
Att jag nu kommer på att jag skulle kissa, det var därför jag gick ner för trappen. Nu är jag uppe igen och vill inte gå ner.
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

LO tar 70 miljoner kronor av medlemspengarna och ger till Socialdemokraterna inför valrörelsen.
Som fackligt ansluten socialdemokrat kan jag förstå att man inte bryr sig men alla andra?

Transport verkar fatta:
Lars Lindgren, ordförande för Transport, tycker dock inte att inbetalningarna är lika lätta att försvara. Inför valrörelsen 2010 skänkte visserligen hans förbund 75 000 kronor till S, men åren före och efter valet har gåvorna uteblivit. Han poängterar att alla hans medlemmar inte är röstar på S.

– Det är en anständighetsfråga gentemot medlemsgruppen att man inte skänker pengar direkt till ett parti.



http://www.svd.se/nyheter/inrikes/70-miljoner-i-lo-stod-till-s_8963044.svd
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

kl

På allts dåliga jävla timing. Jag skulle ju till Norge imorgon :(
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

Det är en annan mycket intressant fråga. Det var mest att jag hade huvudet nära. Det brukar höras även om just örat inte ligger precis vid tändaren. (Och jag är glad att det var näsan. Om jag hade haft örat där hade kanske håret på huvudet stått i ljusan låga :eek: )
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

Jag kan trösta dig med att jag i söndags försökte elda upp min egen näsa. En tändare var kass så jag skulle lyssna om det fanns gas i den eller om det var felet. , för första gången på ca 20 försök, funkar den jäkla tändaren och jag bränner bort typ alla flimmerhår i näsan :banghead:
Snart syns det inte längre men flera kollegor och intagna har efter frågor fått höra historien och fått skratta åt min (brist på) smidighet :p

Jag har också lyckats med det! :D Hittade inte min tändare så jag tog den vi brukar tända ljus med (sånadär som typ liknar en pistol! Min förklaringsförmåga = 0...) . Jag visste att lågan var inställd på låg, men min sambo hade tänt ljus så han hade tydligen ökat den till max...

Fördelar? Jao, jag blev inte lika sugen på en cigg några timmar framåt. O_o
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

Jag har också lyckats med det! :D Hittade inte min tändare så jag tog den vi brukar tända ljus med (sånadär som typ liknar en pistol! Min förklaringsförmåga = 0...) . Jag visste att lågan var inställd på låg, men min sambo hade tänt ljus så han hade tydligen ökat den till max...

Fördelar? Jao, jag blev inte lika sugen på en cigg några timmar framåt. O_o
Jag är inte ensam! Woho! :banana: :bump: :D Precis efteråt gick jag en promenad med hunden och kylan utomhus svalkade iaf lite. Dock luktade det ju usch hela kvällen :p
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

*kl*

Jag är irriterad på att vårt tentaresultat förhoppningsvis kommer imorgon, bara en vecka försenat. Väntar även på poäng från andra moment där rättningstiden gick ut igår. Jag bryr mig egentligen inte om det blir försenat, MEN HÅLL OSS UPPDATERADE MED HUR DET GÅR! Suck.
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

Jag är inte ensam! Woho! :banana: :bump: :D Precis efteråt gick jag en promenad med hunden och kylan utomhus svalkade iaf lite. Dock luktade det ju usch hela kvällen :p

Usch nej, tog veckor innan näsan blev sig lik igen! :wtf:
Så för slippa såna problem igen, så rökar jag endast långa cigg. :angel:
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

Jag är måttligt irriterad på att jag har inga bh-ar som passar. Antingen för stora eller små. Antingen tappar jag typ 10kg till snabbt som fan eller gå upp allt igen.
Haaaaar inte råd till nya bh-ar just nu. Gaaaaaaaaah!

(Jo, jag är glad över min viktnedgång. Men det är fan jobbigt att antingen tappa brösten eller bli kvävd av bh-n. :eek: )
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

kl

På att ingen jävel kan besvara meddelanden. Vad är det NU jag gjort liksom.
(Edit: Eller jaha, han sitter på årsmöte. Då är det kanske okej att han inte svarar just nu. Kanske. Mvh ska chilla tre ton.)

Och på allt tjat om Ryssland/OS/huruvida Ryssland kanske borde få bestämma själva huruvida de vill ha Prideparader eller ej. Håll tyyyyyyyyyyyyyst. Så glad att jag är borta på konsert när den där förbannade invigningen sker. Synd att jag inte kan få vara det den resterande tiden det där dravlet håller på också...
 
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 135
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Är permanent sjukskriven på 75% sedan många år tillbaka pga fibromyalgi. Jobbar 25% men jag mår verkligen inte bra. Tröttare än...
Svar
8
· Visningar
1 471
Senast: Angel
·
  • Artikel
Dagbok Tänkte att det kunde vara bra för mig att ha en liten dagbokstråd här, där jag kan skriva av mig och även dela med mig av hästiga tankar...
Svar
6
· Visningar
825
Ridning Jag börjar undra om en del människor (då syftet jag på mig själv) aldrig kommer lära sig att rida bra. Har ridit till och från i 20 år...
2
Svar
33
· Visningar
2 916
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Vildkattungar
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

  • Hingstval 2024
  • Ridskoleryttare
  • Vad gör halvblodsägare?

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp