Bukefalos 28 år!

Just nu del V

Det enda jag vet är vad som står på NA:s hemsida, att branden är under kontroll. Sambon har inte hört något mer heller.
Ok, inte hört något från P än så vet inte om han är hemma eller kvar där.
Men skönt att den är under kontroll alla fall
 
Just nu inser jag att jag kanske spårade ur lite när jag i torsdags kväll beställde "lite" smink, nagellack osv :angel:

10537042_10152998565321102_8173949155291631233_n.jpg
 
Just nu sitter jag och tittar på Livetv om branden.
Jag som skulle titta på Sagan om ringen :p
 
Just nu planerar/drömmer/funderar jag lite på vad jag ska göra i framtiden, alltså om typ 2 år. Egentligen mest för att allt är så seeegt just nu och det skulle sitta rätt fint med något mål att sikta på för att kicka igång motivationen lite.
 
Just nu lyssnar jag på soundtracket till To The Moon medan jag pratar/chattar med Mannen med stort M och saknar honom så jag tror hjärtat sprängs. Ibland hade det varit skönare att ha fötts till fluga eller något.
 
Just nu tittar jag på Sagan om ringen och fick just ett mess från P.
Skönt och veta att han är ok, bara trött efter långt släckningsarbete. Finns visst risk att han får åka till Sala också
 
@Mirre Skönt du fått uppdatering. Ibland är det värre att vara den som inte är på plats för att man just inte har en aning om vad som sker och man oroar sig :nailbiting:

Har kommit hem efter heldag i Köpenhamn med bästis. Vi hade tur med vädret efter flera dagar med ösregn och åska :D
 
@Mirre Skönt du fått uppdatering. Ibland är det värre att vara den som inte är på plats för att man just inte har en aning om vad som sker och man oroar sig :nailbiting:

Har kommit hem efter heldag i Köpenhamn med bästis. Vi hade tur med vädret efter flera dagar med ösregn och åska :D
Ja det är hemskt att bara gå och vänta på att få höra något.
Kommer ju oroa ihjäl mig om han åker till Sala ju.

Låter som ni haft en bra dag :)
 
Just nu är jag upprörd över att det spöregnar när jag ska gå till tåget om en timme, perfekt hår och smink på. Jag äger inte ett paraply. Vad fan gör jag nu då.
 
Just nu sitter jag och snyftar och gråter över Ponnymammans inlägg om att ta bort hästen. Jag tycker nog att det är värre när djur dör! Människor är ju liksom så... smutsiga.
 
Just nu får jag ett smärre nervsammanbrott över min 6åring.
Hela dagen har bestått av att han slåss och nyps så fort han kommer åt, vägrar lyssna, är kaxig och otrevlig och gud vet allt.
 
Just nu har jag lunchrast och sitter på golvet i badrummet med min dator, funderar på att stanna här i typ 4 timmar :p
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är less på det mesta just nu. Allt är så tungt med rehab som inte går framåt och sen känns det som att livet just nu dessutom ger...
Svar
2
· Visningar
509
Senast: Bulldoozer
·
Tjatter Just nu funderar jag på hur oändligt mycket vi funderar på, så det behövdes en 3e tråd...
11 12 13
Svar
255
· Visningar
9 477
Hemmet Är det någon som gjort detta? Jag har ingen aning hur jag ska gå tillväga då inga jag känner är intresserade och jag just nu inte håller...
Svar
2
· Visningar
413
Kropp & Själ Detta är verkligen den värsta och längsta så kallade vintern jag någonsin har varit med om. Det har regnat och blåst konstant sedan i...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
5 430
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp