Bukefalos 28 år!

Just nu del V

Just nu är jag på väg hem från Blekinge, trött som en gnu och inte ett dugg pigg på styrelsemöte ikväll. Ännu en gång, kunde ingen bara ha flugit mig ner och hem. 8 timmar på tåg, helt värdelöst. Och varför har inte Tågkompaniet första klass?!? Peasants!!
 
Just nu känner jag mig galet varm trots att jag just duschat :wtf:

Vi ska se på film här strax och äta popcorn. Men masar sig inte folk tillbaka snart, istället för att prata i telefon halva kvällen, lär popcornen vara slut innan filmen ens har börjat. :cautious:
 
Eller så startar vi filmen och så får Z helt enkelt missa början då :p (vi har väntat länge nu på att människan ska prata klart)
 
Just nu tittar jag på captain america - the first avenger igen efter ha tittat på captain america - the winter soldier, chris evans (:love:) och lite nördighet is the shit :D
 
Just nu funderar jag på vad de två små kattflickorna ska heta. Jag tänkte först Vilda och Vips men Vips känns mer som ett pojknamn så bara Vilda blev kvar :p Någon som har ett förslag att bjuda på? :)
 
Just nu är jag hemkommen efter en trevlig grillkväll med vänner och ser fram emot att få sova så länge jag vill imorgon!
 
Just nu borde jag förflytta mig till sängen och ladda inför morgon dagen. Har lyckas dubbelboka mig. :angel: Tur att man är snabb på att göra sig iordning.
 
Just nu är jag påväg hem från jobbet, jobbade 12-22.30 så är helt slut. Tåget hem var dessutom 40 min sent så nu är jag även irriterad....
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är less på det mesta just nu. Allt är så tungt med rehab som inte går framåt och sen känns det som att livet just nu dessutom ger...
Svar
2
· Visningar
506
Senast: Bulldoozer
·
Tjatter Just nu funderar jag på hur oändligt mycket vi funderar på, så det behövdes en 3e tråd...
10 11 12
Svar
226
· Visningar
7 575
Senast: SiZo
·
Hemmet Är det någon som gjort detta? Jag har ingen aning hur jag ska gå tillväga då inga jag känner är intresserade och jag just nu inte håller...
Svar
2
· Visningar
353
Kropp & Själ Detta är verkligen den värsta och längsta så kallade vintern jag någonsin har varit med om. Det har regnat och blåst konstant sedan i...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
5 323
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Akvarietråden IV
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp