Bukefalos 28 år!

Just nu del V

Just nu är jag såå uttråkad pga jag väntar på paket, kan inte postbilen komma snart? Jag såg den åka förbi för någon halvtimma sedan ju! Kan den inte komma nu? Eller ännu hellre igår?? :arghh:

Jag blir ju rädd att kattens foder ska ta slut innan jag hinner få nytt, hällde upp det sista idag :nailbiting:
 
Just nu sitter jag i svärföräldrarnas trädgård och ser på när vår rottis och deras frallor busar. Har även skickat ut massa intresseansökningar till olika butiker och hoppas få svar..
 
ARGH :arghh: Såg nu på postens hemsida att paketet är någonstans söderut, senast i typ Värnamo för typ 45 minuter sen, dröjer nog till imorgon innan jag får paketet :( Om det inte är en sjujäkla chaufför :devil::p
 
Och så är det ett annat paket jag väntar på också, och den hade tydligen skickats för tre dagar sedan ... :cautious:
Snälla, snälla, var inte ett borttappat paket i posten :arghh:
 
Just nu har jag slängt iväg ett event på FB för min stundande födelsedag. Ska strax göra mig ordning innan vi skall ut och svira lite!
 
Just nu sörjer jag min mobil som blev stulen idag. Eller ja... mobilen i sig sjöng ändå på sista versen, och kontakter kunde jag inte bry mig mindre om, men alla bilder, anteckningar och inspelningar är en annan femma. Hade i princip alla mina bästa idéer i mobilen! (därav bilden jag svor skulle vara omslag till debutalbumet)
 
Just nu är jag lite trött efter ännu en dag i högt tempo. Nåja, fick iaf visitera en hel del med en rolig kollega och då hinner vi tramsa lite också :banana:
 
Just nu sitter jag och min sambo (eller ja blivande make, sedan en vecka tillbaka :love:) på altanen i vårt nya hus och konstaterar att vi är inte bara snygga och ett grymt jävla team, vi är minsann händiga också, som helt hux flux lyckas byta ett innertak. :D
 
Just nu har jag kommit hem efter ätit ute och sedan varit på bio med min bästis :) Dock var filmen inget direkt lockande. Men vad gör man inte för sina vänner :D Och hur mycket reklam kan man få in i en film egentligen?!
 
Just nu har jag sett att en av mina kurser är klara och även godkända :D Nu har jag bara en uppgift kvar på den andra kursen och sen är det klart. Så skönt!
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är less på det mesta just nu. Allt är så tungt med rehab som inte går framåt och sen känns det som att livet just nu dessutom ger...
Svar
2
· Visningar
506
Senast: Bulldoozer
·
Tjatter Just nu funderar jag på hur oändligt mycket vi funderar på, så det behövdes en 3e tråd...
10 11 12
Svar
226
· Visningar
7 602
Senast: SiZo
·
Hemmet Är det någon som gjort detta? Jag har ingen aning hur jag ska gå tillväga då inga jag känner är intresserade och jag just nu inte håller...
Svar
2
· Visningar
361
Kropp & Själ Detta är verkligen den värsta och längsta så kallade vintern jag någonsin har varit med om. Det har regnat och blåst konstant sedan i...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
5 323
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp