Bukefalos 28 år!

Just nu del VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just nu sitter jag och fnular lite på min hemtenta. Målet är att vara klar i morgon kväll och jag är inte klar med någon fråga alls ännu :up: Dock känns det mest som att jag sitter och "hittar på" saker just nu :angel:
 
Just nu kollar jag och Mathilde på Harry Potter-filmen som sändes tidigare idag. Unga fröken visar sin tuffhet genom att fnissa åt Fluffy (den trehövdade hunden) och kalla den för söt. Därefter sa hon åt den att sitta :rofl:
 
Började precis lyssna på ljudboken "Gone Girl", ska bli intressant och se vad jag tycker om boken. Trailern till filmen verkade bra iaf. (Är jag smart borde jag väl vänta tills jag lyckats se filmen, brukar avsky filmerna om jag läst boken först men jag orkar inte :p)
 
Just nu har jag ägnat hela förmiddagen åt att försöka få kidsen och städa sitt lekrum. Går med varierat resultat kan jag säga.
 
Just nu är jag och sambon påväg till Göteborg för att hämta hem vår lilla misse! Bajsväder att köra i menmen.
 
Just nu är jag kattvakt. Min bror och hans sambo har skaffat en liten tös på 5 månader som är oförskämt kelsjuk. :love:
 
Just nu ligger jag i sängen i min pyjamas (!!!! det är ju snart middagstid??) och stirrar upp i taket.
 
Just nu är jag extremt uttråkad och omotiverad och funderar på att ta tag i något, vad som helst, men känner mig helt tom i hela huvudet.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Just nu funderar jag på hur oändligt mycket vi funderar på, så det behövdes en 3e tråd...
10 11 12
Svar
226
· Visningar
7 948
Senast: SiZo
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
109 210
Senast: Marita73
·
Svar
1 308
· Visningar
70 590
Senast: Krålus
·
Samhälle Funderade på att lägga detta i dumma frågor men startar en ny tråd istället. Vi har flerbarnstillägg. Jag har alltid haft svårt att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
13 931
Senast: Breaktown
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp