Kampen om ringen - ulvlek

Status
Stängd för vidare inlägg.
+ @Lobelia ingen skada skedd. Rollbeskrivningarna var överlag tydliga och bra tycker jag. :)

Å med tanke på min senatste LL instats så så är jag inte den som klagar.(Eller vad säger du @Hedinn ? ;)) Men nu när @bollen__ och @Dentaku har hålligt reda på både mig och leken samtidigt en gång kommer de klara sig utmärkt om de ska ha någon lek själva:laugh:.
Jag vill inte klara mig utan @Paddington, det är fantastiskt med en co-writer som bara får typ "målet är stentrollen, du vet dem Bilbo och dvärgarna stötte på" och så levererar hon en passande uppdatering.

Myggen hade vi kul åt, gillade ni träsket?
 
Inte ens i min först lek, som var @Monstermom s jättelek, skickade jag några frågor till LL. Jag kämpade på i min ensamhet som helt lost bybo :p Tills jag blev uppgraderad till @Mammas tvilling och plötsligt hade både någon att prata med och en massa info från sior :up:

Å jag tror det dröjde några år för mig så du lär dig nogmed tiden:angel:

Just @Mammas har nog fått höra en del från mig när jag frustrerat haft ur mig sådant jag inte kunnat skriva i tråden. :laugh:
 
Vem trodde ni att jag var? Jag trodde att ni trodde att jag var ond spion eftersom ni inte käkade mig. Annars brukar jag ju bli käk tidigt.

Tja vi kan väl sammanfatta det med att @quarter4ever föreslog massor med olika roller till dig och jag protesterade varje gång, inklusive när hon ville ha dig till gollum. :rofl:

Jag sa mycket i still med "Niyama skulle inte spelat si med den rollen och inte så med den blablabla"

Men eftersom du bara hade en roll så hade jag ju rätt för det mesta. :cool:
 
Fast jag måste säga om mig själv, de sista två lekarna jag varit med i, jag har blivit grymt mycket bättre. Även om jag hade brutalt fel om cirkus den här gången. :p:D

Idahoe misstänkte jag från början. Men jag hade alltid andra som var mer misstänkta. Gabby_Ossi hade jag en misstanke om, men hon var ju så jäkla vettig hela tiden. :wtf::D
 
Tack alla för en rolig lek! :bow:

Jag önskar verkligen att jag hade kunnat vara mer aktiv, inte minst vad gäller tankeverksamhet. :wtf:
 
Vem trodde ni att jag var? Jag trodde att ni trodde att jag var ond spion eftersom ni inte käkade mig. Annars brukar jag ju bli käk tidigt.

Vi hittade ju onda spionen redan natt 2 och innan det så var vi säkra på LenaH som ICKE ond spion så henne käkade vi först av den anledningen
 
jag kan inte låta bli att notera att både den
ondsinta clownen
och Nazgulen är borta som din avatar:angel:
Istället finns där en oskyldig säl
Antar att du försöker invagga oss i
en falsk säkerhet inför nästa lek
:crazy:
:D
(om du nu hinner vara med i den)

Du har redan genomskådat mig.

O_o

Jag hittade inte cyklande clownen igen....
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Guldfasanerna
  • Flämtningar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp