Kampen om ringen - ulvlek

Status
Stängd för vidare inlägg.
bestod menyn av sockervadd och popcorn?
:laugh:

Nä de åt henne utan menyinblandning. Ängeln ville de senare äta(de nämnde bara rollen försökte övertala mig att de skulle få välja roll att äta) på en mäng olika vis...

Jag hade konversationen sparad @Lobelia och ni verkar mest ha velat käka upp mig :arghh: Försökte tom få mig att marinera mig själv :yuck: och senare locka (och göda) mig med glass:d

Desutom skulle @Habina både steppa och strippa :rofl:

@cirkus var för övrigt bybo enligt min lista.


Knasbollar! :p :love:
 
Nä de åt henne utan menyinblandning. Ängeln ville de senare äta(de nämnde bara rollen försökte övertala mig att de skulle få välja roll att äta) på en mäng olika vis...

Jag hade konversationen sparad @Lobelia och ni verkar mest ha velat käka upp mig :arghh: Försökte tom få mig att marinera mig själv :yuck: och senare locka (och göda) mig med glass:d

Desutom skulle @Habina både steppa och strippa :rofl:

@cirkus var för övrigt bybo enligt min lista.


Knasbollar! :p :love:


Tillägg: Ni käkade Paddlår också!
 
Hmm jag fattar ingenting egentligen av uppdateringar och annat, men jag lär mig nog ;)

Det enda jag var säker på var att @Idahoe var ond.. men lyssnade någon? Näää :arghh:

Vi lyssnade och tyckte du var lite småjjobbig. Hon hade ju the precioussssssss

faktum är att just det du baserade dina misstankar på inte ens var så. Hon slängde iväg rösten på bsf i all hast och hade ingen tanke på att den kunde tolkas som en räddningsröst.
 
Håller på att läsa ikapp alla 10+ sidor som ni skrivit medan jag varit på jobbet...:cautious:

fasen va man lär sig nya saker i detta spelet haha

Jag lärde mig multicitat via ulvlekar :D

Vi tackar @Habina för godförklaringen av mig den kunde jag leva på länge ;)
Paketet från bsf var också vänligt och turligt nog så siade vi alldeles rätt person.

Vi hade TUR i många stycken och så hade vi god hjälp av både goda och vår egen Gabby_ossi. Sen var lyan helt grym med våra döingar som höll koll på varenda detalj åt oss levande. Fantastiskt kul

Niyama var nog den enda som lurade mig - jag trodde på allvar att Mirtai var Gollum.

Cirkus fick en sia i paket (visst var det @cirkus ?) och då siade vi Habina.

japp så vare!
himla schysst så där där direkt
att ge oss möjlighet att hitta
Ringen!!!
den enda
our preciousssss...
:love:

@Blacksmithfarm var snäll att ge en sådan till cirkus. :)

Alltså... Jag kom igång sent med att dela ut paket, fick bara iväg ett enda - och skickar det till en ond:banghead::banghead::banghead::cautious::cautious::mad:

Inte den bästa brevbäraren:(


...läser vidare (på sida 100 nu...)
 
Håller på att läsa ikapp alla 10+ sidor som ni skrivit medan jag varit på jobbet...:cautious:



Jag lärde mig multicitat via ulvlekar :D









Alltså... Jag kom igång sent med att dela ut paket, fick bara iväg ett enda - och skickar det till en ond:banghead::banghead::banghead::cautious::cautious::mad:

Inte den bästa brevbäraren:(


...läser vidare (på sida 100 nu...)

Nä bättre skickade till åtmintonde två onda när jag var brevis! :bump:Var av en var en sia till cirkus tror jag;)

Det är en svår roll. :cool:
 
Håller på att läsa ikapp alla 10+ sidor som ni skrivit medan jag varit på jobbet...:cautious:



Jag lärde mig multicitat via ulvlekar :D









Alltså... Jag kom igång sent med att dela ut paket, fick bara iväg ett enda - och skickar det till en ond:banghead::banghead::banghead::cautious::cautious::mad:

Inte den bästa brevbäraren:(



...läser vidare (på sida 100 nu...)
Skitsvårt ju att veta vem man ska tro på, och ingen info heller....
Vi tyckte iaf du var toppen;)
om det var nån tröst vill säga.....
 
Vi lyssnade och tyckte du var lite småjjobbig. Hon hade ju the precioussssssss

faktum är att just det du baserade dina misstankar på inte ens var så. Hon slängde iväg rösten på bsf i all hast och hade ingen tanke på att den kunde tolkas som en räddningsröst.

Just då var det jättelogiskt att det var så :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp