Kattsnack 10

Köpte Mush kycklinghalsar i hopp om att det skulle falla flickorna i smaken, och förhoppningvis hjälpa mot tandsten. I alla fall vara lite aktivering.

Lina såg ut som om jag försökte förgifta henne.
Tuva tycker det är spännande och luktar gott men kan inte äta dem.
Maggan vet jag inte var hon är..
 
Visa bifogad fil 140765
Mycket missnöjd. Men han kämpar på!
Valle fick tyvärr FIP efter pärsen med bölden, så fick ta bort honom idag :cry:
Bild från hans bästa tid
IMG_6650.jpeg
 
Åh nej!! Katten tog in en levande mus 😱 Och vi hittar den inte nu. Vad ska man göra då? Lita på att katten tar den eller att man känner lukten av den när den väl dött? 😵
 
Åh nej!! Katten tog in en levande mus 😱 Och vi hittar den inte nu. Vad ska man göra då? Lita på att katten tar den eller att man känner lukten av den när den väl dött? 😵

Förlåt för att jag skrattade men katter, även framavlade sådana, har kvar alla sina instinkter som rovdjur. Megara som bott hela sitt liv i ett katteri, jagar möss när vi är ute på landet. Även om hon inte är lika bra jägare som Nikita (som kommer från samma uppfödare) var. Älskar att de fortfarande är katter.
 
Förlåt för att jag skrattade men katter, även framavlade sådana, har kvar alla sina instinkter som rovdjur. Megara som bott hela sitt liv i ett katteri, jagar möss när vi är ute på landet. Även om hon inte är lika bra jägare som Nikita (som kommer från samma uppfödare) var. Älskar att de fortfarande är katter.
Sen har vi ju då de som tittar på när mössen springer över tassarna. 😺
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 797
Senast: bollen__
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 095
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 429
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 391

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp