Korkad man går bakom ryggen på familj

Det som är intressant i sammanhanget är inte vad han gjort för att rädda sitt förhållande, utan vad han gjort för att förstöra det.

Om han inte var intresserad av att rädda det, så borde han ha avslutat det - innan han gick vidare.
Hur vet du att det inte var så att hon inte var intresserad av att rädda det, när han försökte?
 
Jag kommer iaf att finnas där när hon ringer. Suttit barnvakt igår tillsammans med moster och hon var helt förstörd. Mycket beror nog på att historien känns igen. ALLA män i denna släkt har gått bakom ryggen på sina fruar. Min mamma, mostrarna och halvmostern. Så det kan vara så att det dels är jobbigt när man själv kan leva sig in tydligt. I mitt fall som barn gick det ju så långt att vi -mamma och jag. Blev utlåsta och polis var inblandad. Nu tror -hoppas- jag att så extremt blir det inte i detta fall. Var bara så nedbrytande att träffa henne min kusin som jag inte alls kände igen. Fast hon försökte dölja för barnens skull. Men när de hade lagt sig fick vi höra :(. Jag har bara lyssnat och kramat och försökt att stötta. Säga att du är en stark kvinna och oavsett vad du beslutar om så blir det rätt beslut och sagt att hon kan ringa närsom och att jag kan vara barnvakt så ofta jag kan.
 
Borde han ha berättat för barnen att han knullar en 25-åring? :confused:

Stackars kvinna. Hoppas inte människan har smittat frun eller någon annan med en könssjukdom.
Tänk vad vissa människor är villiga att utsätta andra människor för, bara de få sitt eget behov tillfredställt.
Och ja, jag förutsätter att de kör utan kondom....
 
Jag är faktiskt inte så intresserad av att höra hans version. Det är aldrig ok att ljuga för nån om sådanna grejer. Men det kommer bli en stor omställning för dem alla. Barnen vart jätteledsna och ena vart rasande.

Uppenbart att relationen inte kan varit bra. Men att vissa har så svårt att prata om det tycker jag är märkligt bara svansa runt till nån annan.

Det här får mig att tro att du är inblandad på något sätt. Antingen genom att vara den bedragna hustrun eller genom att det träffat en sträng hos dig som inte har någon egentlig koppling till det där paret.

Stötta gärna, men upphöj dig inte till någon gudom som kan döma andra.

Kanske var det den andra kvinnan som fått honom att överleva relationen? Och vad vet du om vad hustrun gjort och inte gjort.

Nä, släpp ilskan - den är inte din business. men stötta den som behöver stöd.

Önskar innerligt att mannen också har någon att stödja sig på.
 
Jag har bara lyssnat och kramat och försökt att stötta. Säga att du är en stark kvinna och oavsett vad du beslutar om så blir det rätt beslut och sagt att hon kan ringa närsom och att jag kan vara barnvakt så ofta jag kan.
Förstår att det är knäckande för er alla. Stötta är ju det du kan göra, som säkerligen uppskattas.
 
Nu fattar jag ingenting.

Alla MÄN i denna släkt (alltså den otrogna mannens släkt?) har gått bakom ryggen på sina fruar, som då är din mamma dina mostrar och din halvmoster? Herregud, det måste vara syftningsfel, annars är ju inaveln brutal.
*jag tvekar om jag ska gilla eller rapportera detta inlägg... :o*
 
Det är fortfarande inte intressant. Man avslutar en relation innan man går vidare till nästa.
Ja det är din moral, o många andras inklusive min, men man får inte glömma att relationer är vanskliga o sällan svartvita. Han kan ha försökt i åratal utan att ha fått gehör o då tvingats ta till drastiska metoder för att ställa saker på sin spets. Det vet vi inget om.
 
Jag är väldigt lite materialist. Men just att jag vet vad de tillsammans byggt upp. Fostrat 2 barn och byggt upp livet. Jobbat tillsammans. Så du menar att jag ska skita i det? Inte stötta? Så om du och din man skiljer er så vill du att folk bara ska rycka på axlarna och säga vem bryr sig?
HERREGUD människa!!!

Ingen har ett förbannat dugg att göra med andra människors privatliv.

Däremot är man skyldig att vara en god vän om någon man bry sig om har det svårt. DEN rollen kan du axla. Men sluta kasta skit på andra när du inte ens "är intresserad av att höra hans version".
 

Liknande trådar

Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
32 748
Senast: cirkus
·
Relationer Jag vet inte vad jag ska ta mig till just nu:cry: Mitt liv är kaos just nu, allt som kan gå fel har gjort det:cry: Allt började för lite...
2
Svar
20
· Visningar
4 562
Relationer Ååååh. Sliter mitt hår av frustration. Behöver råd utifrån, från oberoende personer som inte känner varken mig eller min pojkvän...
2
Svar
28
· Visningar
5 560
Senast: Got2Be
·
T
Övr. Barn Jag vet inte längre vart jag ska vända mig, så jag vänder mig hit. Historien är rätt lång och komplicerad, så jag hoppas att ni orkar...
Svar
10
· Visningar
2 498
Senast: YorkWann
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp