Bukefalos 28 år!

Kriterieauktionen

Sv: Kriterieauktionen

kl

Nu har Naffa stökat undan allt hemma så nu drar jag upp till auktionen.
Gubben på plats redan med 3 stycken ettåringar.

Usch..får ågren. Känner mig som en svikare då jag ser dom "små bebisarna" i boxarna däruppe..Blir bara ledsen för deras skull. Dom var ju för sjutton nyss fölungar och nu skall massa främmande titta, vrida och vända på dom. Stackarna. :cry:

Jag kommer att hålla en extra tumme för Via som har nummer ett i dag i ringen.

Hon har jobbat med sin och jag hoppas hon nu får betalt för mödan.

Ha en trevlig kväll på er allihop.
Hoppas att jag också får träffa Popfinger.

AM
 
Sv: Kriterieauktionen

Absolut om du vill. Vi har bokat bord och ska käka vid 18, men är nog där både innan och efter.

Om ni vill så bjuder jag på fika hemma hos mig efteråt. Endast ett stenkast i från IC och gabbi känner man ju sedan tidigare i helt andra samanhang.
 
Sv: Kriterieauktionen

kl
Usch..får ågren. Känner mig som en svikare då jag ser dom "små bebisarna" i boxarna däruppe..Blir bara ledsen för deras skull. Dom var ju för sjutton nyss fölungar och nu skall massa främmande titta, vrida och vända på dom. Stackarna. :cry:

Jag kommer att hålla en extra tumme för Via som har nummer ett i dag i ringen.

Hon har jobbat med sin och jag hoppas hon nu får betalt för mödan.

Ha en trevlig kväll på er allihop.
Hoppas att jag också får träffa Popfinger.

AM


Jag förstår dig, man skulle kunna göra en jämförelse med "sista natten med gänget" Traumatisk dag för många av dessa "åringar" kommer just denna dag bli.

En sak jag inte förstår och heller aldrig kommer förstå är varför denna auktion flyttats till Infra City från Solvalla. Visst bättre för spekulanterna (jag inräknat) men knappast mera avstressande för objekten.


Önskar alla säljare och köpare Lycka till!!
 
Sv: Kriterieauktionen

vi får väl försöka syns i kväll :bump:

Min sista .....

riseandrule02.jpg


Han kommer att bli mycket snyggare

Jag hoppas du har en skicklig hovis..

Snyggare kan den ju bara bli..

Tänk om det är som med Ina Scott,, sagan om den fula ankungen..

Önskar dig all välfärd i framtiden med denna individ.
 
Sv: Kriterieauktionen

kl

Via, är du nöjd med betalningen? :)

Låga priser idag annars, det är nästan så en annan kunde handlat! Får se vad morgondagen ger, har "intressen" i ett par!
 
Sv: Kriterieauktionen

Om ni vill så bjuder jag på fika hemma hos mig efteråt. Endast ett stenkast i från IC och gabbi känner man ju sedan tidigare i helt andra samanhang.

Ledsen, såg inte det här innan jag kom hem. Jag bjuder på fika i kaffemaskinen nästa gång vi ses. Du kan få wiener melange óm du vill ;-)
 
Sv: Kriterieauktionen

Nu har man skvallrat lite med Martha och Popfinger, och middagen precis bredvid auktionsringen var faktiskt jättegod! Kommer inte på på rak arm när jag ätit bättre på sistone.
 
Sv: Kriterieauktionen

kl

Via, är du nöjd med betalningen? :)

Låga priser idag annars, det är nästan så en annan kunde handlat! Får se vad morgondagen ger, har "intressen" i ett par!

Vi är jättenöjda!
För allt under 100' hade vi tagit med honom hem igen, allt över känns som bonus i dessa tider.
 
Sv: Kriterieauktionen

Den ser fin ut martha, och stammen var ju också trevlig!
Det blir nog bra det där.
 
Sv: Kriterieauktionen

jo tack coari...jag har en duktig hovis och han är inte riktigt så "ful" som på bilden...däremot finns lite att göra och det var nog den mest ostylade hästen på auktionen och därav priset tror jag.....men det är en flygmaskin när vi skrynklat rätt honom...

via....vi var med på 170 :D ...jättefin pålle är han dimitri....

..och hej via gabbi, popfinger, wildrose, dalatjej, naffa, mehl..kul o se er :love:
 
Sv: Kriterieauktionen

Jag såg det, det var väldigt duktigt av er tycker jag. :D:bow:
Visst är han fin!:love:
 
Senast ändrad:
Sv: Kriterieauktionen

:) Jag såg dig svicha förbi i A stallet " Där är juh han med vita svansen" eller nåt liknande ;) jag själv befann mig i en box o gjorde inte värst många knop.

Provade på att springa med New Inspiration men herregud, stackars häst, hur sjutton skulle han kunna visa sig från sin bästa sida med en klump fot springade ? Så jag ställde bara upp några, borstade på dem o gjorde dem sen snygga till ringen.

De var ganska nöjda, men hade önskat på att Offshore Dream:arn skulle gått för mer..

Middag intogs sen vid bord 20, man kände sig lite "borta" där i stallkläder o så :p
 
Sv: Kriterieauktionen

Haha. Det var precis när vi hade kommit på plats och Dimitri var lätt upprörd över allt märkligt...
Han skötte sig superfint sedan.
 
Sv: Kriterieauktionen

Martha har spender-brallorna på sig idag igen ser jag! :)

Fasen, nästa år ska jag åka ner... ska börja spara pengar nu! :D
 
Sv: Kriterieauktionen

halvt kl

Idag träffade jag Tifo också...Hej Tifo :D

Sen blev det en Love You kille,och nu är året kvot fylld...
 

Liknande trådar

Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 798
Senast: Nixehen
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
15 334
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
69 668
Senast: Jeps
·
Avel Jag har ett sto på 14år som varit dräktig 4gånger. Första gången hon var dräktig var 2014 men då kastade hon så då betäckte man henne...
2
Svar
36
· Visningar
6 786
Senast: Masse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • WE-tråden
  • Ridskoleryttare
  • Tungband

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp