Bukefalos 28 år!

Kriterieauktionen

Sv: Kriterieauktionen

Jag tog nyss emot familjens nya häst nere i stallet. snabba ryck!

Vi fick med oss en liten kille e:Lindy Lane-Pay Nibs

Riktigt trevlig liten kille :)


Önskar att jag hade varit på plats och kikat, men föräldrarna har haft en monter på mässan och jag var tvungen att vara hemma och passa djuren..
 
Sv: Kriterieauktionen

ja :laugh:

fick honom till ett väldigt bra pris dessutom. korrekt och fin exteriört och vilket psyke. han är som en liten hundvalp! ska bli kul att se vad det blir av honom, här är en unghäst som jag och mamma enkelt kan jobba med.

vi har en 2-årig hingst e:gigant neo som är stor som ett hus och rätt vass i skallen så det är inget jag vågar mig på. men den här lilla killen verkar riktigt trevlig :)
 

Liknande trådar

Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 723
Senast: Nixehen
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
69 240
Senast: Jeps
·
Avel Jag har ett sto på 14år som varit dräktig 4gånger. Första gången hon var dräktig var 2014 men då kastade hon så då betäckte man henne...
2
Svar
36
· Visningar
6 766
Senast: Masse
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
23 118
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp