Sv: "Krustor"

KL
Min har nu också fått något konstigt på en del av halsen och bogen, men bara på en sida och det verkar inte sprida sig? Det känns inte som regnskållor men jag behandlar det som det. Hon fick en ny musli och några dagar efter kom detta. Denna musli har hon ätit av för 1.5 år sen.
Kan vara allergisk reaktion? Jag tog bort muslin för att se om det blir skillnad, annars får jag ringa veterinären. Det är en unghäst som aldrig går med täcke.
 

Liknande trådar

Fritid När jag var ungefär 12-13år gick jag något år eller två kurser i tävlingssimmning, det dödade effektivt all glädje även i den...
2
Svar
20
· Visningar
950
Senast: Badger
·
Hästvård Hej! Har ett fullblod som får småsår lite då och då. Vissa sår läker men andra sår får som stenhårda skorpor som inte ramlar av som de...
Svar
6
· Visningar
752
Senast: Fazeem
·
Hästvård Mitt sto har varit sjuk sen i måndags och veterinär är inkopplad. Jag tänker att det kanske finns någon här som känner igen symptomen...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
7 461
Senast: emma-vsm
·
Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
697
Senast: Trassel12
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp