Bukefalos 28 år!

Lämna bort på träning eller sälja?

S

stintan

Vi funderar hit och dit om vi ska sälja vår kallblodshingst ( 1-år ) eller om man ska lämna till någon tränare. Vad har man att välja på för olika tränare, finns det bra amatörer som tar rimliga priser?Vet ni var man kan få namn på dessa och pris upg. :bow:
 
Sv: Lämna bort på träning eller sälja?

stintan skrev:
Vi funderar hit och dit om vi ska sälja vår kallblodshingst ( 1-år ) eller om man ska lämna till någon tränare. Vad har man att välja på för olika tränare, finns det bra amatörer som tar rimliga priser?Vet ni var man kan få namn på dessa och pris upg. :bow:
Kontakta Sleipner! Där kan du få råd. Eller titta lite i deras statistik, så ser du vilka som verkligen får fram hästar.... och inte bara pratar om "hur man ska göra".
Länk till Sleipners sida
 

Liknande trådar

Hemmet Jag ska sälja mitt hus och min exman vill köpa det. Jag köpte ut honom från det vid vår skilsmässa för nästan ett år sedan. Jag köpte...
2
Svar
24
· Visningar
2 181
Senast: G-uldlock
·
Fordon Fredagen 15 september köpte jag en bil av en bilfirma. Den var nybesiktigad, kamremmen bytt, rostfri, bra sommardäck och ok vinterdäck...
18 19 20
Svar
384
· Visningar
25 851
Senast: ptr
·
Hästmänniskan Jag håller på att sälja min häst, det är även första gången någonsin jag säljer en häst och jag tycker det är svårt att veta exakt hur...
Svar
7
· Visningar
1 044
Senast: Görel
·
Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 688
Senast: verser
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp