Bukefalos 28 år!

Låt från Skam säsong 2

Wysiwyg

Trådstartare
Söker en låt från Skam säsong 2. Den spelas när Noora och hennes gäng är på bussen med "the Riots"-killarna.

Den spelas när Noora står och tittar på William då han pratar med Vilde. Det är avsnittet som slutar med att William slår en flaska i huvudet på en kille.

Har försökt googla de ord jag hör men får inga träffar. SoundHound hittar den inte heller.
 
Ska tydligen finnas all musik ifrån Skam på Spotify.
Ser inte själv på det men kunde inte låta bli och googla se om jag kunde hitta svar på din fråga :)

sök på SKAM sesong 1+2+3
 
@Halcyon

Jag har redan försökt kolla igenom den listan utan att hitta låten :p Kanske inte lyssnade på rätt delar men orkar inte lyssna igenom hela listan!

Har försökt googla fram och tillbaka men hittar ingenting. Det har blivit en stor spricka i min identitet som supergooglare nu :cry:
 
@Halcyon

Jag har redan försökt kolla igenom den listan utan att hitta låten :p Kanske inte lyssnade på rätt delar men orkar inte lyssna igenom hela listan!

Har försökt googla fram och tillbaka men hittar ingenting. Håller på att tappa min identitet som supergooglare nu :cry:

Aha, ja då blir det lite svårare :/
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
15 525
Senast: Lobelia
·
Fordon Fredagen 15 september köpte jag en bil av en bilfirma. Den var nybesiktigad, kamremmen bytt, rostfri, bra sommardäck och ok vinterdäck...
18 19 20
Svar
384
· Visningar
25 572
Senast: ptr
·
Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
9 202
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
19 122
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp