Bukefalos 28 år!

Lek & tjatter Vi pysslar vidare, del LXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så ont i höger handled (är mest högerhänt). En full tank med motorsågen.
Sen KÄMPAT med en bal som väger kopiöst och långa strån plus att den sitter fastklämd mot hörnet och jag har inga gafflar och är less att fråga om hjälp för en sån grej men fu tusan vad bökigt att få loss. Blir bara små små tussar åt gången :(

Måste fixa klart stallet. Hinner ju ingenstans känns det som idag. Mycket tid gick åt att packa påsar och fixa i skogen.
Måste ändå passa på där nu nar jag har hjälp på plats.
 
Sitter och lyssnar på fåglarnas kvitter och är ett slut mentalt. Skulle vilja gräva en grop och hoppa i och bara gömma mig för hela omvärlden.
 
Dammsugit nedervåningen,deklarerat,laddat diskmaskinen,tvättat en matta,planterat om några blommor,grävt en halv ny rabatt,vattnat uteblommor, ätit sista jordgubbarna,så nu tänker jag åka till Ica o köpa nya och samtidigt hämta mina efterskickade nya skor (3 par) på vägen hem stannar vi hos bonden o klagar för att han inte plöjt något land åt mig eller varit här med lilla traktorn o rullat ut balarna samtidigt som jag rastar hundarna i hans skog.
 
Dammsugit nedervåningen,deklarerat,laddat diskmaskinen,tvättat en matta,planterat om några blommor,grävt en halv ny rabatt,vattnat uteblommor, ätit sista jordgubbarna,så nu tänker jag åka till Ica o köpa nya och samtidigt hämta mina efterskickade nya skor (3 par) på vägen hem stannar vi hos bonden o klagar för att han inte plöjt något land åt mig eller varit här med lilla traktorn o rullat ut balarna samtidigt som jag rastar hundarna i hans skog.
Gud människa, nu låter du nästan som @LadyCovergirl :cautious: Man blir ju trött bara av att läsa vad du hunnit med.
:rofl::rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gäller både hund och katt men valde att lägga den här,om någon misstycker får tråden gärna flyttas. Detta bostadsområde har länge...
2
Svar
35
· Visningar
2 478
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp