Bukefalos 28 år!

Lek& Tjatter Vi pysslar vidare ,Del LXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick just ett samtal att dom håller på att fixa till min nya dator och behövde en del uppgifter och lösenord för att fixa till MS kontot på den .Skulle få BL s bokföringsprogram på den .Blir lite annat än använda bok och penna men det är för föreningen .Jag har bara haft det programmet för länge sedan till fakturering .Någon som har erfarenheter från det ?
Bokföringsprogram är ju rätt enkla till uppläggen det gäller ju bara att få det rätt från början med momssatser o kontoplan. Sen lägga in automatkonteringar så slipper man bry sig om att få nåt annat än beloppen rätt.
 
Alltså, jag hade inte räknat med denna känsla av svikenhet. Separationer o livskriser är intressanta. Man får lära sig en hel del, o saker man inte vill lära sig också.
 
Alltså, jag hade inte räknat med denna känsla av svikenhet. Separationer o livskriser är intressanta. Man får lära sig en hel del, o saker man inte vill lära sig också.
Det är rätt knäckande för självkänslan och det tar tyvärr tid innan det passerar.
Hoppas det går över fort.
 
Jag nyser, ogonen kliar, och nasan droppar. Graset klipptes i gar. :cautious:

Naja. Nu ska jag sakta gora mig i ordning for att ta ut hundarna pa lite traning och lek innan dagen startar pa allvar.
 
Alltså, jag hade inte räknat med denna känsla av svikenhet. Separationer o livskriser är intressanta. Man får lära sig en hel del, o saker man inte vill lära sig också.
Jag förstår dig, ni har gått igenom så mycket tillsammans. Det kändes som att ni var en självklarhet. Man får känna sig sviken då.
 
Såååå skönt att ligga platt på soffan ett tag. Har skurat trallen på balkongen så jag är trött i både knän och rygg. Extra jobbigt att krypa runt när magen är i vägen. Men det var välbehövligt, skitigt jäkla golv! Nu ligger det revben i pottan och jag tänker inte göra ett skit mer idag :D
 
Jag tar alltid bort tejpen över såret när jag badar. Upptäckte att det stack ut en tråd som inte funnits där tidigare. Självklart tog jag en pincett och drog i den. Satan, det gjorde så ont så att jag höll på att svimma. Nu gör det svinont och blöder lite men det borde väl gå över av sig självt? Har tejpat över skiten igen..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 283
Senast: Madalitso
·
Övr. Katt Nattdjur som dom är så kommer mina gärna igång lagom till att man ska sova/mitt i natten 😅 Någon som har bra tips på någon leksak som...
Svar
9
· Visningar
624
Senast: MJLee
·
Samhälle Jag funderar kring det här med att söka vård i en annan region än den man bor i. Jag har förstått att jag har rätt att söka öppenvård i...
Svar
2
· Visningar
232
Senast: manda
·
Hundträning Hej, har en snart 4 månaders valp av bruksras som blir helt sjövild när hon busar. Det ska bitas i händer och kläder och dras så till...
Svar
11
· Visningar
1 025
Senast: nullo-modo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp