”Lilla Göingeritten”

Sv: ”Lilla Göingeritten”

Kul, för mig ser det dåligt ut :( I nu lägget får jag inte starta pga av min häst är väldigt tunn Men det är två veckor kvar, så har en chans att försöka få upphonom lite till. Ni har inget tips? Hur jag kan få upphonom.

/ Elly
 
Sv: ”Lilla Göingeritten”

Du kan få släppa honom på mitt bete, här blir alla hästar tjocka..

Skämt åtsido. Är det samma häst som du red på Greveritten? Har han blivit tunnare sedan dess?
Dodson& Horrell har ett par riktigt bra foder för snabb viktuppgång.
 
Sv: ”Lilla Göingeritten”

Du kan få släppa honom på mitt bete, här blir alla hästar tjocka..

Skämt åtsido. Är det samma häst som du red på Greveritten? Har han blivit tunnare sedan dess?
Dodson& Horrell har ett par riktigt bra foder för snabb viktuppgång.

Okej, alltså ne.. Han har nog gåt upplite granna. Ja det är samma häst. Det är lite tråkigt.

/ Elly:crazy:
 
Sv: ”Lilla Göingeritten”

Ut och ät massor av gröngräs!Olja?Lucern?

Vi vill ha er med ut och busa med....

Mio o Fia
 
Sv: ”Lilla Göingeritten”

:laugh:
Ut och ät massor av gröngräs!Olja?Lucern?

Vi vill ha er med ut och busa med....

Mio o Fia

Hehe, tack tro jag :) Jag vill med och bussa det är roligt, men kan inte komma dit med n tunhäst. Visiligen är löparen det också men endån. Räcker med en i så fal. Vad är Lucern?

/ Elly - Baarock :grin:
 
Sv: ”Lilla Göingeritten”

Nu är startlistor, kartor och ryttaremeddelande publicerade. Men jag får varken upp kartan eller ryttarmeddelandet. Någon annan som har samma problem och finns det i så fall någon här från Glimma som kan fixa till problemet.
 
Sv: ”Lilla Göingeritten”

Nu är startlistor, kartor och ryttaremeddelande publicerade. Men jag får varken upp kartan eller ryttarmeddelandet. Någon annan som har samma problem och finns det i så fall någon här från Glimma som kan fixa till problemet.

Jag får inte heller upp dem.
 
Sv: ”Lilla Göingeritten”

Kod:
Nu är startlistor, kartor och ryttaremeddelande publicerade. Men jag får varken upp kartan eller ryttarmeddelandet. Någon annan som har samma problem och finns det i så fall någon här från Glimma som kan fixa till problemet.

Inte jag helller.....Men ska bl kul!:devil:
 
Sv: ”Lilla Göingeritten”

Jag mailade dom förut när jag upptäckte det, det kanske ni också har gjort, men så de vet väl om det snart iallafall.
Kul att det blivit fler som anmält sig!
 
Sv: ”Lilla Göingeritten”

Nu funkar ryttarmeddelandet iallafall! Kartor kommer kanske senare... :)
 
Sv: ”Lilla Göingeritten”

Vilken adress använde du när du mailade till arrangörerna?

Jag hittar inga kontaktuppgifter i ryttarmeddelandet.. Är förmodligen lite trög men jag fattar inte om man ska lasta av vid ridhuset eller tävlingsområdet? Ligger de i anslutning till varandra?

(blir lite stressad när jag inte har full koll på allt :o )
 
Sv: ”Lilla Göingeritten”

Om du vill kan jag ta och fota stället nu i veckan.
Bor i Glimåkra och hjälper till att arrangera Göingeritten så om ni vill här på buke så kan jag göra er den tjänsten:D
 
Senast ändrad:
Sv: ”Lilla Göingeritten”

Ni som ska tävla få ha jätte roligt, Barock och jag stannar hemma villar till växsjö istället. Men kommer befinna mig där för att hjälpa syran, eller gömma mig bakom Kikki ok aquar, så jag inte blir påhoppad hela tiden :) Lycka till allihopa :D
 
Sv: ”Lilla Göingeritten”

Jag kommer va där och hjälpa till vid Grillen ;) Kommer ha kameran i högsta hugg så om ni vill ha bilder så får ni säga till så kanske jag har fått med er :D
 
Sv: ”Lilla Göingeritten”

Jag vill jättegärna ha bilder på Skånska Distans deltagare att publicera på vår webb! Om jag får :)
 
Sv: ”Lilla Göingeritten”

Jo men jag fegade ur och tappade modet när vi "tävlingsplats-tränade" igår.
 
Sv: ”Lilla Göingeritten”

Börjar väl vara resultat att rapportera nu snart. Nån som har ngt att förtälja?
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter När Maria Gretzer och Jens Fredricson skulle diskutera vad talang är och hur man förvaltar den, i samband med EM i ridsport, samlades...
Svar
0
· Visningar
147
Senast: Gunnar
·
Samhälle Ska på ett julbord på Lilla Essingen imorgon. Primusgatan 116. Sitter och kollar hur jag ska ta mig dit. Hade tänkt mig kollektivt med...
Svar
13
· Visningar
1 076
Senast: Cattis_E
·
Hundhälsa Min lilla JRT har passerat 14 år och är en pigg och alert liten hund. Lite senil, hör sämre än förr och hade en akut pankreatit i våras...
2
Svar
25
· Visningar
2 876
Senast: Piaff
·
Katthälsa När jag googlar står det att man kan/bör kastrera hankatter redan vid 4 månaders ålder? Det låter VÄLDIGT tidigt, de växer ju mycket...
2
Svar
24
· Visningar
1 498
Senast: JohannaB
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp