”Lilla Göingeritten”

Sv: ”Lilla Göingeritten”

Skönt när man har nära till tävlingarna. Nu är vi hemma, allt ur urpackat och klar, hästen går i hagen och tar det lugnt.

På femmilen så blev resultatet:

1. Terese Compier, RM Yasalam ox, 3h 21min
2. Timmy Compier, RM Chalil ox, 3h 21min
3. Kjell Westerback, William ox, 3h 28 min, BC

4. Jessica Holmberg, Prince of Shades ox, trol 3h 29min
5. Annie Johansson, Daimex ox, några minuter efter Jessica
resterande har jag tyvärr inte pejling på.

Fantastiska vägar efter regnet - härlig bana. Tyvärr var vädret väldigt fram och tillbaka med regnskurar titt och tätt och sol däremellena. Kläder på, kläder av...

Tack för en bra dag Glimma!
 
Sv: ”Lilla Göingeritten”

Hejsan, var du fottade där? isåfall lägg upp bilderna någon stans så man kan se det så kanse jag hittar bilder på oss. Tack
 
Sv: ”Lilla Göingeritten”

Blev tyvärr inte så mkt fottande som jag hoppats på :( Hade för lite folk vid grillen så fastnade där ist:crazy: Blev nog bara fem bilder på hela dagen.

Men ni som red den, vad tyckte ni om tävlingen? Roligt att få lite kritik mm så att man kan förbättra det till nästa gång ;)
 
Sv: ”Lilla Göingeritten”

Tack för gratulationerna Magdalena. Ja, jag har köpt William och det känns otroligt bra! Josefin Svensson har gjort ett jättebra jobb med honom! Och Camilla Kvarnström som uppfödare för den delen med med tanke på den andra debatten om avel. Lill Sham är pappa och han är efter Pamir. Mamma är Walizka som har både Etman och Eldorado i blodslinjerna.
 
Sv: ”Lilla Göingeritten”

Kul att det känns så bra med William!!

Resultatet finns nu uppe på Glimma RF's hemsida om någon är intresserad. Direktlänk
 
Sv: ”Lilla Göingeritten”

Tack för resultaten. Får man vara påflugen och fråga om ni även kan lägga ut ryttarrapporterna - de är alltid kul att se.
 
Sv: ”Lilla Göingeritten”

Bugar och bockar för bilderna. Det är alltid lika roligt med foton från ritterna. Annat var det förr när jag groomade och stackars Kina fick en 4 - 5 foton från varje tävling - allihop när hon kommer och stannar till vid groom stoppen. För att inte tala om den lysande kvaliteten.
 
Sv: ”Lilla Göingeritten”

Årets bild måste vara när William tar ett jätteskutt över mållinjen!
 

Liknande trådar

Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
Svar
0
· Visningar
115
Senast: Trott
·
  • Artikel
Hästnyheter När Maria Gretzer och Jens Fredricson skulle diskutera vad talang är och hur man förvaltar den, i samband med EM i ridsport, samlades...
Svar
0
· Visningar
147
Senast: Gunnar
·
Småbarn Vår 2-åring har börjat säga "fan" ibland. 😩 Är nog sambons fel, han svär lite ibland tyvärr. Eller om det är från förskolan. Låter så...
Svar
3
· Visningar
581
Samhälle Ska på ett julbord på Lilla Essingen imorgon. Primusgatan 116. Sitter och kollar hur jag ska ta mig dit. Hade tänkt mig kollektivt med...
Svar
13
· Visningar
1 077
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Att bjuda någon?
  • 🥂 VALBORG 🍾

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp