Bukefalos 28 år!

LIVE-tråden *resultatvarning*

Sv: LIVE-tråden *resultatvarning*

Ah, inte bara jag då som tycke det fattades en del polish?
Tyckte han sprang och bröt med huvudet i svängarna med.
 
Sv: LIVE-tråden *resultatvarning*

kl

Vem bryr sig om att solen lyser ute när det är fina lopp på Bjerke? :bump:
Nån mer som följer?

(De som önskar se atg live skickar mig ett pm)
 
Sv: LIVE-tråden *resultatvarning*

Borde inte du som bor i grannkommun vara där? :confused:
 
Sv: LIVE-tråden *resultatvarning*

"Över Bjerke hörs ett rop, Björn Goop, Björn Goop" ! :rofl:
 
Sv: LIVE-tråden *resultatvarning*

Jag har ju bara tillgång till startlistorna på atg.se, och där finns ju inte härstamningarna på de hästar som inte tränas i Sverige. Blir lite tristare att följa hästarna då man gärna vill veta vad som döljer sig bakom alla nya och okända hästnamn.
 
Sv: LIVE-tråden *resultatvarning*

Light My Fire Bi - sto 4 år
e. Supergill u. Norse Sunshine ue. Muscles Yankee


Många med spännande stam idag. I t ex lopp 8 är nummer ett efter Pine Chip och Dryade Des Bois.

Förresten - sa karln (Hugo alltså) att han inte gillade Light My Fire Bi???
 
Senast ändrad:
Sv: LIVE-tråden *resultatvarning*

Vilken spurt av Russel November! :bump: Länge sedan man såg något liknande på den nivån. :bow: Grymt lopp som vanligt av en tapper Triton Sund. :laugh: Plus även till Igor Font som spurtade bra från ett knepigt läge.

Oslo Grand Prix blev ett riktigt roligt lopp att se på!! :banana:
 
Sv: LIVE-tråden *resultatvarning*

Om Harpers Joker är inbjuden till Elitloppet, vad ska man då säga om QUARCIO DU CHENE? :cool:
Bara sitta lite tillbakalutad och glida ifrån topphästar som Rune och Harpers Joker.

Grymma insatser även från fransoserna i 3 & 4-åringsloppen, de var starka...:bow:
 
Sv: LIVE-tråden *resultatvarning*

Jag ser hellre honom än Jaded i elitloppet i alla fall. Men Jaded blir väl inbjuden på lex Travkompaniet :grin:.
 
Sv: LIVE-tråden *resultatvarning*

kl

nån som såg lunchen från fornaboda idag? :)
 
Sv: LIVE-tråden *resultatvarning*

kl

Commandern såg lite småseg ut tycker jag? Visade ingen elitloppsform i mina ögon, men PP känner ju hästen bäst...
 
Sv: LIVE-tråden *resultatvarning*

Isz uppfödning Gloster var kalasfin i monteloppet. Start Elitloppshelgen nästa? :laugh:
PS:GRATTIS Isz :bump::bump:
 

Liknande trådar

L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det här inlägget skriver Livia och jag, Livias pappa, tillsammans för att försöka reda ut lite av det som utspelats här de senaste...
Svar
4
· Visningar
2 069
Senast: LiviaFilippa
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 148
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
14 977
Senast: Barbabelle
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 424

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp