Bukefalos 28 år!

LIVE-tråden *resultatvarning*

Sv: LIVE-tråden *resultatvarning*

Tycker att de bästa ska få vara med i elitloppet, finns andra som kunde ta hans plats tycker jag.
 
Sv: LIVE-tråden *resultatvarning*

KL

Vilken SKANDAL när Svanstedt drar i högertömmen och släpper fram stallets andrahäst på Open Stretch! Nu blir det snack...........:cool:
 
Sv: LIVE-tråden *resultatvarning*

Vinnaren Mystic Lady är fö storasyster till All Star Hanover, ni vet hästen som namngetts av Netted på Buke....
 
Sv: LIVE-tråden *resultatvarning*

Men det var inte snyggt!

Det var den värsta stallkörning jag har sett tror jag. Sånt här ger inte bra pr för travsporten. Hur ska ÅS förklara bort det nu när det handlar om Open Stretch? Han kommer att bli långtidsavstäng för detta (om det finns utrymme för detta i reglementet)
 
Sv: LIVE-tråden *resultatvarning*

"Jag gjorde inget regelvidrigt." :eek: :crazy:
 
Sv: LIVE-tråden *resultatvarning*

Man ska väl köra för bästa placering?
Han måste få lika lång avstängning som Lappen fick. Ett halvår var det väl?
Jag undrar hur ägarbilden kring Mystical Ann ser ut?
I alla fall om jag ägt den hade jag stått och väntat vid stallporten och flyttat hästen nu :cool:
 
Sv: LIVE-tråden *resultatvarning*

Herreguuuuuuuud! :eek:
Victory Love till Elitloppet? Han slog ju iaf Paradise med 50 meter...:cool:
Årets mest överlägsna V75-vinnare hittills??
 
Sv: LIVE-tråden *resultatvarning*

Bahha,jag sitter fortfarande och retar upp mig på hans körning i Drottningens.
Men kommentaren nu var ju skön;"Jag vet inte vad jag sa"
Nej,men vad fan!Han måste i alla fall veta vad han gjort!!
Stäng av!! Länge!!:mad:
 
Sv: LIVE-tråden *resultatvarning*

1.12.0/2140 i Bronsdivisionen. :cool:
 
Sv: LIVE-tråden *resultatvarning*

"Måldomarnämden har hört Åke Svanstedt angående sin körning med Mystical Ann.Ärendet överlämnat till STC : s disciplinnämd för handläggning. "

Källa:travsport.se
 
Sv: LIVE-tråden *resultatvarning*

:confused: Nej, det skrev jag väl inte att hon brukar? Hon såg däremot trevligare ut när hon radade segrar på Åby.
 
Sv: LIVE-tråden *resultatvarning*

Hoppas den andra amerikanen är bättre... :grin:

Kul att svenskarna städade rent. Och extra kul för Sundberg som nog var den som förlorade mest på omstarten.
 

Liknande trådar

L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det här inlägget skriver Livia och jag, Livias pappa, tillsammans för att försöka reda ut lite av det som utspelats här de senaste...
Svar
4
· Visningar
2 088
Senast: LiviaFilippa
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 508
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
15 346
Senast: Barbabelle
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 821

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp