Bukefalos 28 år!

Lösryckta planer på klassiska/akademiska lustfyllda diskussionsträffar

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Lösryckta planer på klassiska/akademiska lustfyllda diskussionsträffar

Jag åker gärna med delar av vägen, om det finns plats kvar i bilen kanske jag kan bli upplockad vid E4:an? :)
 
Sv: Lösryckta planer på klassiska/akademiska lustfyllda diskussionsträffar

Det går bra det! Jag hör av mig när jag vet när/var jag ska plocka upp Boe. Jag tror att jag har ditt telefonnummer, så kan vi bestämma tid och plats den vägen.

Perfekt med ny soffa :D
 
Sv: Lösryckta planer på klassiska/akademiska lustfyllda diskussionsträffar

Jag ska plocka upp Boe i svedjeholmen kl 12 sen åker vi norrut. Om jag inte får tag i dig så kan väl du höra av dig.
 
Sv: Lösryckta planer på klassiska/akademiska lustfyllda diskussionsträffar

Ush, jag är dunderförkyld, brukar aldrig vara, så det är sängläge med näsdukar redo som gäller idag. Bläää!:mad:
 
Sv: Lösryckta planer på klassiska/akademiska lustfyllda diskussionsträffar

Näe, fy vad tråkigt :(

krya på dig!
 
Sv: Lösryckta planer på klassiska/akademiska lustfyllda diskussionsträffar

Kom på att ni kanske inte HITTAR hit?!
Mitt mobilnr är 070-3203409. Annars är det lätthittat så om ni varit in på eniro och kikat så kommer ni nog hamna rätt. Enda hästhagarna i byn är det bara att leta efter.
Undrar om ni hinner se detta?
 
Sv: Lösryckta planer på klassiska/akademiska lustfyllda diskussionsträffar

Hehe, sista sekunden jag ska precis åka :D

Men jag hade redan hittat dig på eniro och skrivit ut kartor. Och jag tar med mig Boe och zesel. Ses om en stund!
 
Sv: Lösryckta planer på klassiska/akademiska lustfyllda diskussionsträffar

Tack evis för lån av stor TV och skön soffa :) !

Jag kom hem med massor av inspiration att testa långa tyglar - och jag ska minsann försöka le lika härligt som Piet Bakker när jag provar! Då kan det inte bli annat än bra, eller?

Det får bli shettisen som blir först ut, för Grabben var skolös på ett framben när jag kom hem igår *morr* .
 
Sv: Lösryckta planer på klassiska/akademiska lustfyllda diskussionsträffar

MMm och jag har en hel del tankar vad gäller Tjaldur som snurrar i huvudet, och det är jättehärligt! Hans arbete går ofta på lågfart då jag har svårt att veta var jag ska börja liksom...

Tack alla för en givande dag!
Och i alla fall här idag så är det STRÅLANDE SOL (vilken underbar tajming! När det var så grått igår) så energin sprudlar för att komma ut och greja med hästarna :bump:
 
Sv: Lösryckta planer på klassiska/akademiska lustfyllda diskussionsträffar

Tack för igår!

Jag har faktiskt varit ute på banan och jobbat gamla kallblodstravaren på lång töm. Vi inriktade oss huvudsakligen på förvänd öppna och växlade det med longering på liten volt i trav, försökte använda Piets metod för långsam trav på lång töm men vi har nog en bit dit med de bakbenen :D. Jag måste nog erkänna att jag inte log på långa vägar så mycket som han, jag blir alldeles för seriös för att komma ihåg att le, får jobba på det tror jag för hästen såg så uttråkad ut när vi var färdiga att jag tyckte synd om honom :o. Han tycker nog att han väntat länge nog på skogsgalopperna!
 
Sv: Lösryckta planer på klassiska/akademiska lustfyllda diskussionsträffar

Kul att filmerna kom väl till användning!! :D Tittade ni på allihopa?

och på tal om Piet så kan jag bjuda på lite bilder som nog itne alla här sett;
sid 1
sid 2
 
Sv: Lösryckta planer på klassiska/akademiska lustfyllda diskussionsträffar

Dom där filmerna vill jag också se! :d

Fina bilder, väldigt inspirerande! :)
 
Sv: Lösryckta planer på klassiska/akademiska lustfyllda diskussionsträffar

Är det AR du är intresserad av är du välkommen att PM:a så har jag några tips runt Växjö :)
 
Sv: Lösryckta planer på klassiska/akademiska lustfyllda diskussionsträffar

Håller med Totala! Vill oxå se långa-tyglar-fimerna! Hoppas vi har en ny filmträff i Norra Svearike snart igen!!!

evis, sorry! Nästa gång får vi ta hempfling... Hoppas ni fick ihop en liten hög filmer ändå! Är ju grymt avis på 'långa tyglar'.

Norrlanddröset:
Jag sitter fn i Granada och imorgon ska jag skriva på kontrakt för min aldeles första EGNA häst!!! :love:Han är SÅÅÅÅ fin!:love: Jag är helt kär!! :love:Har köpt en sproilans ny sadel; Ludomar Alta escuela flexible (muy bien), och supersnyggt träns. Men detta är nog lite OT... ville bara dela med mig i all min gladyra!. Ses snart!! :D :bump:
 
Sv: Lösryckta planer på klassiska/akademiska lustfyllda diskussionsträffar

åh vad roligt!! :banana::banana:

ja, tiden har bara runnit ifrån mig sen senaste ridträffen, vid 2 i lördags kom jag överhuvudtaget att tänka på filmträffen, innan dess var det fullt.. hoppas att ni hade det så himla bra, nästa gång hoppas jag att jag hinner vara med!
 
Sv: Lösryckta planer på klassiska/akademiska lustfyllda diskussionsträffar

Vad säger ni, syd-folk, vill ni komma hit på en träff till?
VAd sägs i så fall om den 15/3 eller 16/3?
 
Sv: Lösryckta planer på klassiska/akademiska lustfyllda diskussionsträffar

*Knapplån*

Tråden börjar bli ALLDELES för lång, så jag stänger den. Många tappar orken att bläddra i trådar som handlar om träffar redan på tidigt stadium. Hädanefter kommer jag nog bara tillåta 10 sidor i träfftrådar.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 348
Senast: QueenLilith
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 453
Senast: alazzi
·
Hästvård Vår häst har en envis liten hälta lokaliserad till höger framhov som visar sig som en "nickning" framförallt vid longering i höger varv...
2
Svar
24
· Visningar
6 838
Senast: mackan
·
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
36 342
Senast: Intejag
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp