Bukefalos 28 år!

Lösryckta planer på klassiska/akademiska lustfyllda diskussionsträffar

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Lösryckta planer på klassiska/akademiska lustfyllda diskussionsträffar

Ang. UMEÅ-filmträff:
Jag skulle önska helgen 23/2 för filmkoll, för den 16/2 är jag i Granada och köper häst :love:
Om det är den 23/2 så kan jag ta med två hempflingsfilmer och två hempflingsböcker.
.


Jag vill också! Jag har Nevzorov (stavning) han där nya bettlösa tränare på film någonstans i alla flyttkartonger! :bump:


Ang. ÖVIK-hästträff:
Jag kan säkert komma 22/3, om det inte krockar med hästen som ska komma (:love:) Jag tar nog inte med nya hästen den gången utan kommer som fotfolk då. Skoj, skoj med en omgång snart igen.

Det vore kul att få komma på denna. Om önskemål/plats finns så kan jag eventuellt ta med min Andalusier Lucero.Vi har påbörjat rida akademiskt men inte kommit så jättelångt än. Sedan ska ju allt passa också för kommer Kookaburras häst hem då då är jag fotograf :P
 
Sv: Lösryckta planer på klassiska/akademiska lustfyllda diskussionsträffar

Ja, jag vill gärna se Nevzorov. Jag brukar rida Svarten med halsring ibland, vore roligt med lite mer sån inspiration! Kanske jag ska våga prova det på nästa träff så ni kan kommentera..?

Kookaburra - vad är det för häst du ska köpa?! Berätta allt :bump:


Nu startar jag en hästanmälningslista till träffen 22 mars:

Anna - Svarten
zesel - (glömt vad hästen hette :o )
evis - Lejonhjärta
Totola - Tabbe
ev. Tess_PRE - Lucero
 
Sv: Lösryckta planer på klassiska/akademiska lustfyllda diskussionsträffar

oh, ja visst vill jag ha dem! alltid kul att se hur vi ser ut!

vill du ha min mail, eller är de såpass bra så du kan lägga ut dem här på buke? :angel:
 
Sv: Lösryckta planer på klassiska/akademiska lustfyllda diskussionsträffar

ja, jag vill se!! om de är okej kan du kanske lägga dem i bildtråden, om det funkar för dig? :o
 
Sv: Lösryckta planer på klassiska/akademiska lustfyllda diskussionsträffar

Jag tycker klippen inte är något att vara orolig över, det är anna på en och du på en tror jag, med ett tvärt stopp som du ju pratade om kan hända! och så Evis på några kort ridandes på skäcken. Ganska suddiga och mörka, så ingen lär kunna komma med någon kritik ändå, för det vore omöjligt att se!:D
Här galoppar anna med ponny, den är såå söt!
http://s8.photobucket.com/albums/a42/cebonita/bukatraff/?action=view&current=annagaloppar.flv
Resten finns där på sidan.
Spejsad reflex här!
l003.jpg

Hade inte sinnesnärvaro att fota innan det här och så tog minnet slut mitt i... (både mitt o kamerans..)
 
Sv: Lösryckta planer på klassiska/akademiska lustfyllda diskussionsträffar

Jasså jag trodde det var när jag och Flingan galopperade. Men gud så pinsamt dum jag ser ut :rofl: Och vad hade jag tänkt mig skulle hända med den där "avsaktningen" - slidestop? :o :rofl:

Men jag hittar ingen film på Suberdoo? Bara en på Kookaburra och hennes ponny, och så foton på evis som rider suberdoos häst.
 
Sv: Lösryckta planer på klassiska/akademiska lustfyllda diskussionsträffar

Hrm, nä såg nu att det bara var dom. Tänkte fel, jag hade ju inte ens kommit då hon red sin egen häst..
Om någon misstycker om bilder/film pip till så tar jag bort dom!
Tänkte det kan vara kul med något livebevis på att vi setts!:)
 
Sv: Lösryckta planer på klassiska/akademiska lustfyllda diskussionsträffar

"Kookaburra och snäll ponny håller nybörjarlektion för okoordinerad Anna" kan man ju lägga till som bildtext :smirk:

Men bara folk låter bli att överanalysera och komma med "expertkommentarer" så är det ju roligt med bilder.
 
Sv: Lösryckta planer på klassiska/akademiska lustfyllda diskussionsträffar

det gör ju inget för mig, alltid kul att få se sin älskling! ;)
 
Sv: Lösryckta planer på klassiska/akademiska lustfyllda diskussionsträffar

Va roligt att du filma och fota, så kul att se bilderna! :bump: Det hörs att vi/ni har kul :p
AnnA_ :
Jag tycker du ser mycket häftigare ut än mig när du tömkör :bow: . Jag har aldrig sett hur det ser ut egentligen... det ser ju klart roligt ut när man springer som en skållad råtta :o
Du galopperar ju superbra! Nasse går ju hur fint som helst med dig. Aja, det där stoppet kan man ju öva lite på - men jag tycker att det var tappert av dig att prova. Inte så himla många fler som vågade ;). För att vara första gången så tycker jag du gjorde det superbra!

Jag ska åka och titta på en 5-6 årig Hisp-Arab vallack :love:, till att börja med, och så får vi se om det blir han som åker med mig hem sen. Så februari-mars blir en tid av massa glädje och roligheter... Senare ska jag ta med hästen till en träff så ni får se honom.
 
Sv: Lösryckta planer på klassiska/akademiska lustfyllda diskussionsträffar

Blir nog ingen träff för min del..:(

Morfars begravning är en helgen och det kommer släktingar som ska sova över och grejer så jag får nog ge mina föräldrar en hand.

Får hoppas det kommer fler chanser..
 
Sv: Lösryckta planer på klassiska/akademiska lustfyllda diskussionsträffar

ja, jag vill se!! om de är okej kan du kanske lägga dem i bildtråden, om det funkar för dig? :o

Har lagt in en av dom i bildtråden nu, orkade inte ladda upp alla och många var suddiga... :p
PM:a eller maila eller så om du vill ha fler så skickar jag!
 
Sv: Lösryckta planer på klassiska/akademiska lustfyllda diskussionsträffar

Hallå..eftersom att det är så himla massa sidor i den här tråden, kan väl någon vänlig själ, som vart med. :crazy:Förklara för mig vad det är ni gjort, var träffarna har varit och var det planeras att vara nya träfar!! Snälla, tack på förhand!:)
 
Sv: Lösryckta planer på klassiska/akademiska lustfyllda diskussionsträffar

Vi har träffats i Ö-vik (hos mig) två gånger med häst, 27 dec och 26 jan. Nästa träff här uppe blir utan häst i Umeå (hos evis) 13 eller 26 feb och sedan blir det ny hästträff i Ö-vik 22 mars. Vill du ha mer detaljer får du nog läsa hela tråden.

Sen är det några söderut som också träffats och/eller planerar nya träffar, men de får svara själva för jag har inte koll på dem.
 
Sv: Lösryckta planer på klassiska/akademiska lustfyllda diskussionsträffar

Den 9/2 kl 10:00 blir det träff hos mig i Småland.
 
Sv: Lösryckta planer på klassiska/akademiska lustfyllda diskussionsträffar

Kommer jättegärna på filmträff i februari till evis, mars får jag nog inte tid till eftersom vi har 3 barn som vill åka slalom och bara 2 som "kan"... det är jag som är broms :D. Men längre fram kommer jag gärna!
 
Sv: Lösryckta planer på klassiska/akademiska lustfyllda diskussionsträffar

*kl*

Suck, nu får jag göra det som jag hatar att alla andra gör.
Imorgon måste en sak göras här hemma (fick precis reda på det) som jag väntat länge på att få gjort och hoppar jag över det denna gången dröjer det igen innan jag kan göra det, för länge för att det ska fungera.

Så tyvärr får jag säga att jag inte kan komma.
:(
 
Sv: Lösryckta planer på klassiska/akademiska lustfyllda diskussionsträffar

Jag måste tyvärr också ställa in morgondagen, men jag kan göra förlusten lättare genom att erkänna att jag inte hade bidragit med så mycket.
Är inne i en svacka i mitt hästhållande för tillfället.

Men nästkommande träff (för det måste det väl ändå bli) deltar jag mer än gärna på. Kanske får hästen också följa med, om han kan hålla sig i skinnet.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 349
Senast: QueenLilith
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 453
Senast: alazzi
·
Hästvård Vår häst har en envis liten hälta lokaliserad till höger framhov som visar sig som en "nickning" framförallt vid longering i höger varv...
2
Svar
24
· Visningar
6 842
Senast: mackan
·
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
36 374
Senast: Intejag
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp