Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

Åhh vilken fin mage :love: men har du bikini på dig :eek:

Känner igen de där med magen när man ser den i t.ex. ett skyltfönster, eller ännu värre, en provhytt med 29189626 speglar ;)


Tack :)

Japp, bikini är toppen! Vissa dagar kan man sitta ute och sola på verandan, jätteskönt! :)
Men annars så använder jag den som bh, läcker råmjölk (är det va?) som en tok så jag måste kunna fästa bhinläggen i nåt, och andra bh:ar är så obekväma och stramar så hemskt :mad:

Oh ja provhytt är snäppet värre än skyltfönster :D
 
Sv: Magbilder!

Haha jag längtar inte heller efter min, inte nånstans :D

Nej fya, mycket mysigare med bäsen utanför :D

Även fast jag var stolt över min mage ( och kände mig vacker stundtals ) så längtar jag inte efter graviditeten.

Nej om någon "knäcker koden" om hur en kille kan vara gravid så får sambon bära på Ellas syskon :rofl:

Tillit:

Åh gud sådan vacker mage du har :love:
 
Sv: Magbilder!

Så var vi över 2000 inlägg även här så jag låser tråden och släpper nålning, om ni vill ha en ny tråd så starta den så ska jag nåla när jag ser den!

Snurrfian-moderator
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Anläggning Jag har nyligen grävt i frågan rätt intensivt och de svaren jag hittade i en tydligen låst tråd var inte riktigt korrekta. 1...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 190
Senast: Freazer
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
34 701
Senast: Hedinn
·
Hästmänniskan Hej! Lånar nick från en kompis, jag har inte skrivit här förut men läser ibland trådar och tycker många får bra tips. Har hästar i ett...
Svar
10
· Visningar
2 407
Senast: Spike
·
  • Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
1 708
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Airtags, selar etc
  • Hundrädda
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp