Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

KL

Uppdatering:

V 34
26665530.jpg

V 37
26981269.jpg


V 34
26665529.jpg

V 37
26981268.jpg


Har fotat snett på v 37 bilderna=)
 
Sv: Magbilder!

Två nya bilder på min mage i vecka 30 (29+4):

27044028.jpg


27044026.jpg


Vad tror ni, pojke eller flicka? I princip ALLA som ser min mage säger pojke, i och med att det verkligen bara är en mage, inget runt om så att säga. :D
Mamma säger flicka, för det har hon drömt, och en vän till mig trodde också flicka, för det kändes så.

Vore kul med lite gissningar från er här på Buke! :)
 
Sv: Magbilder!

Fina magar ni har, kön vågar jag inte på att gissa. De blir ändå fel ;)

Calazirya Tog du inte proffsbilder på din mage? Får man se dem?
 
Sv: Magbilder!

Jag hade också bara mage och i princip alla trodde pojke, utom 3 personer.

Ut kom en tjej :D


Aah spännande spännande! :)
Har hela tiden tills nu känt att "det blir vad det blir, ingen panik" men nu på senaste har jag börjat bli så infernaliskt nyfiken! :D
Kul att se vem som tittar ut!

Juste ja, även jag är lite nyfiken på dina proffsbilder ;)
 
Sv: Magbilder!

knapplån..

Håll i er, här kommer ännu en debut!! :banana:
Dags för att lämna baksidan av ridåerna och komma fram på scenen:
27098352.jpg


Min V15+1 mage tagen igår!! Lånade kallingar av sambon :D

BF 4 oktober om allt går väl.
Ultraljud bokat 6 maj *längtar!*

Har mått kanon sedan v7-8, innan dess lite illamående, men nu mår jag toppen! på kvällarna är magen större än på morgonen, men på bilden ser jag ju bara plufsig ut över hela magen:cool:
 
Sv: Magbilder!

Du kanske inte har gjort bilderna publika och är bilderna privata så ser du dom men vi andra ser bara en text: Behörighet saknas :)
 
Sv: Magbilder!

Å det är så svårt det där med att gissa på mage, jag har i princip alltid fel!

(gissade tjej på MittNyaJag och Lambo och kille på Cala...)

Min känsla när det gäller din mage säger flicka, men vad vet jag! Hur är hjärtljuden?

Jag hade också en mage som folk kallade för "typisk pojkmage", eftersom det inte syntes något bakifrån att jag hade en bautamage. Min mage stod bokstavligen rätt ut =) Ut kom dock en liten tjej, så det där med magform stämmer ju inte. Men kul är det att gissa iaf!

Du har en jättefin liten mage =)
 
Sv: Magbilder!

KL

Orkar inte ta nya bilder;) Här kommer bilder ifrån måndags. Dvs nästan v 38.
Enligt mig har magen sjunkit ganska fort om man jämför med de förra bilderna som togs 5 dagar innan dessa.
Bebis är nu fixerad så hoppas att den kommer snart hehe. Även om jag vet att man lika gärna kan gå över!

27054654.jpg

27054653.jpg


Alla bilder: http://www.pixbox.se/alb_show_id956510_page0.html
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Anläggning Jag har nyligen grävt i frågan rätt intensivt och de svaren jag hittade i en tydligen låst tråd var inte riktigt korrekta. 1...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 198
Senast: Freazer
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
34 728
Senast: Hedinn
·
Hästmänniskan Hej! Lånar nick från en kompis, jag har inte skrivit här förut men läser ibland trådar och tycker många får bra tips. Har hästar i ett...
Svar
10
· Visningar
2 408
Senast: Spike
·
  • Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
1 708
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp