Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

Å det är så svårt det där med att gissa på mage, jag har i princip alltid fel!

(gissade tjej på MittNyaJag och Lambo och kille på Cala...)

Min känsla när det gäller din mage säger flicka, men vad vet jag! Hur är hjärtljuden?

Jag hade också en mage som folk kallade för "typisk pojkmage", eftersom det inte syntes något bakifrån att jag hade en bautamage. Min mage stod bokstavligen rätt ut =) Ut kom dock en liten tjej, så det där med magform stämmer ju inte. Men kul är det att gissa iaf!

Du har en jättefin liten mage =)


Tack :)

Vad kul att du säger att just din känsla säger flicka, för alla som gissat med känsla så att säga, har gissat på just flicka...dom som kollar på magen säger ju alla pojke!
Ska bli jättespännande att se :love:

Har bara lyssnat på hjärtljud en gång hos barnmorskan än så länge, och då låg dom visst på 136 tror jag...svärmor har lyssnat med sin lilla trä-tratt ett par gånger här hemma, men då har hon ju inte kollat så noga.

Ja din mage var verkligen häftig! Och din Lilla My är verkligen ur-söt! :)
 
Sv: Magbilder!

Min bebis är också fixerad och magen har sjunkit, men än känns det inte som nåt är på g :mad: Är visserligen bara i v. 36+1, men är ändå trött på att vänta nu :p
 
Sv: Magbilder!

Min bebis är också fixerad och magen har sjunkit, men än känns det inte som nåt är på g :mad: Är visserligen bara i v. 36+1, men är ändå trött på att vänta nu :p

Ja här e nått på g men de kan ju dröja för det;) Ska in på Tillväxt UL idag och får se vad de säger där.
 
Sv: Magbilder!

Uppdatering från "lilla" mig;)

V 38+0 (v39)

27199009.jpg

27199008.jpg


Tillväxt UL såg bara bra ut! Å nu får bebis komma ut!!!!!!!!
 
Sv: Magbilder!

Ja, det såklart! Jag hade helst haft My som hon är nu (dvs utanför magen) och en ny liten knodd i! =)

När allt kommer till kritan är det förståss så mycket roligare att ha bebisen på utsidan!

//Julia
 
Sv: Magbilder!

Åh vilken mysig rund och go :love:

Saknar massor magen med Rasmus, i alla fall när ryggen inte värkte och revbenen inte blev söndersparkade ;)
 
Sv: Magbilder!

Jo jag gör allt i min väg;) UT UNGE!!!!! ;) ska tvätta, handla, åka å hälsa på min ena häst, äta gott å ja förhoppningsvis få en bebis. Hehe men som vanligt blir vel inget som man vill å planerar.
 
Sv: Magbilder!

*kl*

Jag har visat min "färska" mage tidigare i tråden, men nu börjar det hända saker. Jag är väldigt osäker på vilken månad jag är, ska på UL om ett par veckor då får jag veta.
Men jag kanske avslöjar mitt riktiga nick innan det :D för nu har jag berättat på jobbet och alla närmaste. Näst på tur bör vara Buke :idea:.

Men här är min mage i dag, troligen runt vecka 15... men som sagt ej säker! :o Vad tror ni? (obs jag har naturligt ett väldigt svank i ryggen så bortse från det)

27281880.jpg


Här finns äldre bilder på magen : http://www.pixbox.se/alb_show_id1032513_page0.html
 
Sv: Magbilder!

Knapplån

I brist på teleskoparmar för att matcha systemkameran så fick det bli en mammavy på magen. Ska be sambon fota nån dag snarast för nu jäklar är magen stor.

Hela magen stod åt höger och det var det jag skulle fota, lagom tills kameran var på hade den gått tillbaka till mer normalt läge. :p

v 35+5
Flytten090425002.jpg


Jag ÄLSKAR min mage! :love:
 
Sv: Magbilder!

Kl:

Uppdatering från mitt håll! :)

Vecka 33 idag, (32+0):

27304708.jpg



Jämfört med vecka 30:

27044026.jpg



Tycker den känns ganska så smidig fortfarande, iom att det bara sitter just på magen.
Men om jag råkar se mig själv i ett skyltfönster eller så, så blir jag rent ut sagt förskräckt! Vilken jättemage :eek:

Och snart är det ju faktiskt dags! Hjälp :D :crazy: :love:
 
Sv: Magbilder!

Åhh vilken fin mage :love: men har du bikini på dig :eek:

Känner igen de där med magen när man ser den i t.ex. ett skyltfönster, eller ännu värre, en provhytt med 29189626 speglar ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Anläggning Jag har nyligen grävt i frågan rätt intensivt och de svaren jag hittade i en tydligen låst tråd var inte riktigt korrekta. 1...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 196
Senast: Freazer
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
34 705
Senast: Hedinn
·
Hästmänniskan Hej! Lånar nick från en kompis, jag har inte skrivit här förut men läser ibland trådar och tycker många får bra tips. Har hästar i ett...
Svar
10
· Visningar
2 407
Senast: Spike
·
  • Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
1 708
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Att bjuda någon?
  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Bra hörlurar

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp