Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

Jag har bara haft en mens sen förlossningen, i januari i år (när Sam var 12 månader). Jag ammar också jättemycket fortfarande, plus att han äter som en häst! Men det är väl därför det dröjer. Om jag inte redan är gravid förstås ;)

Lycka till själv, hoppas vi snart får lägga in bilder här :bump:
 
Sv: Magbilder!

Kl:

Lite nya magbilder från mig :D

Tagen igår, i vecka 33+3:

27487298.jpg



Och så för att jämföra...vecka 33:

27304708.jpg


:)
 
Sv: Magbilder!

*kl*

V. 17+5 enligt sista ul, men jag väntar in rutinul)

 
Sv: Magbilder!

KL
Ny premiär för mig i den här tråden, det är ju inte så jättelänge sen jag var med men nu är det dags igen :love: :bump: Det är jag som skrivit under nicket Reekmacka under de första veckorna :)

Här är min bebismage nr 2. v.12+2 idag.
27512552.jpg


Nu börjar svullnaden lugna sig och magen är mer jämn hela dygnet och den börjar bli hård nu ist för eftermagsmjukheten som varit sen första graviditeten!
Denna graviditet är än så länge helt identisk med den första, har varit vråltrött och seg och lite uppsvälld om magen, mådde illa litegranna under vecka 9-10 sen försvann det och nu mår jag jättebra igen. Jag hoppas det håller i sig =)

Sen vill jag bara säga vilka underbart fina magar alla har :love: Så vackra är ni allihopa!
 
Sv: Magbilder!

Å grattis!

Vet du, jag tänkte igår att jag måste leta upp tråden som Reekmacka hade skrivit och fråga hur det går och om hon tänkte avslöja sig snart! Och så gjorde du det här istället!

Kul! Jag vill också vara med här igen, men jag får väl hålla mig lite till antar jag =)

//Julia
 
Sv: Magbilder!

Tack =) Han är lite över 7 månader, född i början på Okt 08 och syskons BF är 21 Nov 09. Tätt och läskigt men jättespännande och roligt :laugh:
 
Sv: Magbilder!

*lånar knapp*

Jag är SÅ dålig på att knäppa magfoton! tror det senaste jag la in här var från v 14 eller nåt. Nåväl, här kommer ett nytt från igår.
Vecka 27+5 :

phpun8jiq.jpg


också en gammal från vecka 19+2

phppttxvq.jpg


Jag känner mig gigantisk, förstår inte hur jag ska kunna bli större :p
 
Sv: Magbilder!

GRATTIS!!!! Jag gissade på att det va du när Reekmacka avslöjade att denne va gravid.. :D

Vi var ju gravida samtidigt och du förstår inte hur bäbissjuk jag är!!! Här ska vi vänta nått år till innan vi börjar så jag får följa din graviditet istället! hehe

Grattis igen!
 
Sv: Magbilder!

*knapplån*

Oj vad länge sedan det var jag lade upp något i denna tråden nu :o

v. 32

27531304.jpg


27531303.jpg


v. 34

27531305.jpg


27531307.jpg


forts. i nästa inlägg...
 
Sv: Magbilder!

Tack! :love: Hihi, ja den är verkligen en badboll :rofl:!

Passerade spegeln nyss och funderade på om den inte sjunkit en hel del, för nu är den ÄNNU lägre än den varit tidigare i graviditeten (har alltid varit ganska låg, men inte såhär!) - så jag är benägen att hålla med - den är verkligen låg nu :p

Hoppas det innebär att bebis är på G :idea: Skall sättas igång i början av nästa vecka men tycker att det verkar lite läskigt med igångsättning så det vore skönare om det kommer igång av sig själv innan dess :)

Men det är väl att hoppas för mycket...
 
Sv: Magbilder!

Ja det var bannemig en låg mage! Alla frågar om inte min mage börjat sjunka än men nej, herr bebis sparkar dagligen på tuttarna i princip...
 
Sv: Magbilder!

Tack =D

Jo jag förstår dig fullt ut ;) Vi sa att blir det så blir det men inte trodde vi att det skulle gå så fort haha! Det är lite läskigt faktiskt och jag nojjar en hel del över 2 barnschocken men vi kan ju inte annat än ta det som det kommer :D Det blir nog hur bra som helst tror jag =D

Ja det får du så gärna göra =)
Tack igen =)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
14 15 16
Svar
304
· Visningar
19 424
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
4
· Visningar
430
Senast: hamilton1
·
Tjatter Nu när det börjar lacka mot jul så tänkte jag att det i hög tid för en adventskalendertråd! Har hittills fått något mejl från...
68 69 70
Svar
1 383
· Visningar
67 062
Senast: Blyger
·
Hästvård Den gamla tråden verkar ha dött ut så hoppas det är okej att jag startar en ny! Här kan vi dela med oss av hur det går med våra skadade...
10 11 12
Svar
239
· Visningar
17 265

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp