Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.

MaRomer

Trådstartare
Då den förra tråden fick över 2000 inlägg så tar jag mig friheten att starta en ny.

(Har ej sett någon ny tråd)

Här kommer uppdatering från mig.

V 39+0 (v 40)

27308423.jpg

27308424.jpg


Bonusbild;)
27261204.jpg
 
Sv: Magbilder!

Åh samma dag som jag fick min lilla Ella ( 39+0 ) :D

Jätte fin mage, men nu längtar du nog mer efter innehållet ;)
 
Sv: Magbilder!

kl

uppföljning:
V17 nu, enligt BM då (18 enligt mig ;))

27311550.jpg


jag som tyckte att det inte har hänt nånting, men när jag tog kort nu och jämförde med V15
27098352.jpg


så inser jag att det har hänt en hel del! :eek:

men hur kommer det sig att när jag ligger ner så blir magen "normalplatt" igen? är det för att allt innehåll trillar ner och blir mer kompakt? :confused:

(sen vill jag höra lite lugnande ord.. visst har jag för liten kula för att det ska vara mer än en?):crazy:
 
Sv: Magbilder!

Nu närmar det sig!! Några känningar än?

Är i v. 38+0 idag, men har slutat ta kort. Har aldrig känt mig så jävla fet och osmidig innan :o
 
Sv: Magbilder!

Varför är du orolig för tvillingar? Många såna i släkten? Annars är det väl snart dags för UL om du inte redan gjort det och då får du ju svar :laugh:
 
Sv: Magbilder!

Fin mage! :)

MaRomer, din magen var också läcker, helt klotrund framifrån :p


Och så måste jag bara säga tack för komplimangen Calazirya i den gamla magtråden, sånt blir man verkligen glad av! :love: :bow:
 
Sv: Magbilder!

Nu närmar det sig!! Några känningar än?

Är i v. 38+0 idag, men har slutat ta kort. Har aldrig känt mig så jävla fet och osmidig innan :o

Massa känningar varje dag men ingen bebis=) Fick iaf reda på att jag blir igångsatt senast i v 41+6 om det skulle bli aktuellt. Kan vel hoppas bebis vill ut innan bara!
 
Sv: Magbilder!

precis, det kryllar av dem i släkten, och jag käner att det hade varit kul med tvillingar ..-som nummer två och tre.. vill gärna "öva" på en först!

Ja UL är på onsdag och hag har inte varit orolig innan, men nu när jag såg magen och hur stor den var börjar jag darra lite.. men men, är det så så är det ju så. Har ju nästan ett halvår på mig att vänja mig vid tanken i så fall!

Tillit: Tack!! hoppas bara att jag slipper bristningar, men om det är genetiskt så ligger jag illa till ;) Men, det är det ju värt i så fall!
 
Sv: Magbilder!

KL

Måste bara få lägga in en bild från en underbar dag!
Åkte till sjön med sambon och hundarna. Och givetvis kunde jag inte låta bli att doppa fötterna;)
27351721.jpg

4 dagar kvar till BF.
 
Sv: Magbilder!

kl

kanske dags o lägga in bilder ja med.. kan börja från början :idea:
Vecka 17+2


Vecka 20+1


Vecka 23+0


Vecka 25+6


Vecka 27+2


Vecka 29+0


Går in i vecka 31 imon (30+0) Så ska ta nytt kort då :)

Ngn mer än ja som tycker att min mage sitter väldigt lågt ner??
 
Sv: Magbilder!

Den e perfekt!:) På ons blir det nya bilder fr mig om bebis inte har tänkt komma ut!
 
Sv: Magbilder!

Den e perfekt!:) På ons blir det nya bilder fr mig om bebis inte har tänkt komma ut!

Självklart måste du säga det ;):D Ne ja e iaf nöjd med den förutom att den sitter så lågt ner. men inget ja kan göra åt, bara o vänta på att han ska kika ut :)

Ja komsi komsi.. :idea:
 
Sv: Magbilder!

Haha nu får jag oxå vara med :D

27412189.jpg


Ska ta en finare bild i morgon när jag inte har super stora märken efter ridbyxorna och går in i "jämnvecka" (Idag i v.5, 4+6)
Ska bli spännande och se hur stor man blir den här gången!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
10 11 12
Svar
234
· Visningar
16 145
Tjatter Nu när det börjar lacka mot jul så tänkte jag att det i hög tid för en adventskalendertråd! Har hittills fått något mejl från...
68 69 70
Svar
1 383
· Visningar
66 574
Senast: Blyger
·
Hästvård Den gamla tråden verkar ha dött ut så hoppas det är okej att jag startar en ny! Här kan vi dela med oss av hur det går med våra skadade...
7 8 9
Svar
177
· Visningar
13 776
Anläggning Undrar om någon här varit med om något liknande och hur det isf hanterats. I vårt ridhus har vi tydliga hopp och dressyrtider. Under...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 762

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp